Probleem met Mystic trapeze 2007

ES

Geen avatar

Berichten: 289
September 20, 2013, 14:37:34
edit2Rapporteer  
Oei dit is voor mij slecht topic, mijn trapeze van 2007 Mystic Warrior staat op springen! Maar die dingen zijn helemaal niet te vervangen, de band waar je haak aan vast zit. Hij is aan het slijten precies op het gedeelte aan de voorkant, is lastig typend uit te leggen. Ik heb nog een zit trapeze maar kan dus jammergenoeg denk ik niet de haak en band enzo overzetten, of wel ?
Hoe en waarom eigenlijk loopen als je hoog wilt gaan btw ?

Is dit op nieuwere trapeze's wel vervangbaar ? Ik had het op een underwave trapeze even moeten checken die ik ooit eens gevonden heb, stom.Het slijt trouwens precies op deze rand:


Afgesplitst, hoorde niet thuis in het topic
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 September 20, 2013, 18:10:37
edit2Rapporteer  
Aan de rest van je trapeze te zien is het hoog tijd deze in zijn geheel te vervangen. Na een x-aantal keer kiten is de stijfheid uit je trapeze verdwenen en doe je er goed aan een nieuwe aan te schaffen. Niet alleen voor je eigen veiligheid met oog op afscheuren van je trapeze maar je moet ook rekening houden met je rug. Een uitgelubberde oude trapeze geeft namelijk minder ondersteuning en dat kan voor rugklachten zorgen.

Ohja antwoord op je vraag: er zijn vrijwel geen trapezes waarbij je die bandjes kunt vervangen. Maar over het algemeen is een trapeze al uitgelubberd voordat die bandjes afscheuren.
bertvh

Berichten: 224
Antwoord #2 September 20, 2013, 18:17:15
edit2Rapporteer  
is mss nog in garantie!!!!
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #3 September 20, 2013, 18:25:55
edit2Rapporteer  
Lol
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 September 20, 2013, 20:36:19
edit2Rapporteer  
Tot 2007 Had DaKine vervangbare banden en haken.
En uitlubberen deden die dingen niet. Wel diverse haken door metaalmoeheid afgebroken.

De Pyro's hadden opeens vaste banden, en die gingen slijten voordat de haak en de trapeze het ging begeven.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.