bladder sealen

mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Oktober 15, 2013, 18:37:09
edit2Rapporteer  
Beste medekiters,

Wie weet er iemand die een losse bladder kan sealen of kan dit zelf? (liefst omgeving brouwersdam/oostvoorne)
Er zit een gaatje precies op 1 van de uiteinden maar durf het zelf niet aan met strijkijzer.
Uiteraard tegen billijke vergoeding.


onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #1 Oktober 15, 2013, 18:57:38
edit2Rapporteer  
Gewoon ff testen met strijkijzer(zijkant) daarna gewoon sealen.
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #2 Oktober 15, 2013, 19:00:02
edit2Rapporteer  
Volgens mij kunnen ze het bij eurofun.
Dominic1989

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #3 Oktober 15, 2013, 19:32:25
edit2Rapporteer  
Bij vertigo in kamperland  denk ik ook  nog tenminste laatst jaar als het roha was ging het da nog.
Marinus

Geen avatar

Berichten: 16
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #4 Oktober 15, 2013, 20:12:05
edit2Rapporteer  
Hallo, nooit gewoon met een strijkijzer over die bladder heen want dat word een puinzooi.... Leg een doek neer, hier de bladder op en dan weer een doek. Nu kun je rustig met een strijkbout eroverheen, begin niet te heet, heter zetten kan altijd... Zo kun je zonder problemen sealen. Succes
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #5 Oktober 15, 2013, 20:13:44
edit2Rapporteer  
doek eronder bakpapier erover werkt ook perfect.
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #6 Oktober 15, 2013, 20:30:04
edit2Rapporteer  
Gewoon naar http://www.kite-kapot.nl sturen. Kost je 5 euro.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #7 Oktober 15, 2013, 21:43:52
edit2Rapporteer  
Hallo, nooit gewoon met een strijkijzer over die bladder heen want dat word een puinzooi.... Leg een doek neer, hier de bladder op en dan weer een doek. Nu kun je rustig met een strijkbout eroverheen, begin niet te heet, heter zetten kan altijd... Zo kun je zonder problemen sealen. Succes

Heb het toch maar geprobeerd en met een theedoek erop begonnen.. en warempel hij is weer perfect
2x opgepompt dus zegt misschien nog niets en weet ook niet hoe het zich houdt met een crash (is overigens maar een trainerskite om vrienden bekend te maken met het vlegeren) maar ik ben dik tevreden dat dit idd gewoon zo gaat!
Bedankt voor alle reacties en mocht het alsnog kapot gaan dan probeer ik het op de aangegeven adresjes.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.