Barbados in Januari, iemand ervaring?

sjembek

Berichten: 984
November 15, 2013, 10:10:51
edit2Rapporteer  
Hoi, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met kiten op Barbados!

Op de filmpjes ziet het er heel erg oké uit (mooie golven, lekker grote stranden en goeie wind) en de windstatistieken zijn eigenlijk ook alleen maar positief en geven ook een score van 84% 4bft+ af voor januari! Super, lijkt het. Ik ben meer into freestyle dan waven maar een mooie golf wil ik ook wel meepakken als ie voorbijkomt, check http://hanglos.nl/news/302078/show! Te vet!

Ik zag op facebook  deze voorbijkomen http://www.nederland-kitetravel.nl/barbados.php, vandaar de vraag. De prijs zag er wel leuk uit en toevallig heb ik wat vakantieuren over!

Heeft iemand ervaring met kiten hier en kent iemand nederland-kitetravel? Wie kan me meer vertellen!?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 November 15, 2013, 10:46:56
edit2Rapporteer  
Stuur Gilion (Nature) van Nederland-kitetravel.nl een bericht die gaat in januari.
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 November 15, 2013, 13:44:41
edit2Rapporteer  
Dure vakantiebestemming.

Alternatief: Cabarete heeft ook golven op het rif en 5km westelijker op Encuentro beach. Minder wind en aan halve prijs.
RobK

Geen avatar

Berichten: 26
Antwoord #3 November 15, 2013, 19:36:32
edit2Rapporteer  
yo, kan je in februari alles over vertellen ga van 27dec tot 27 jan.
heeeel veel zin aan.
groet rob
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #4 November 16, 2013, 00:08:15
edit2Rapporteer  
In jan geweest. Wat zoek je eigenlijk?
Het lijkt totaal niet op curacao etc, ook al is t Caraib.

Was mijn 1e kite ervaring. Wind komt op eind vd ochtend.
Locale bevolking is echt super beschaafd (lijkt totaal niet op jamaica).
Alle kiters zitten bij silver sands. Ook veel windsurfers.
Lang gerekt geel kleurig zandstrand zo om t zuidpuntje aan de oostkant vh eiland.

De stroming komt vanuit het Z, Z.O  zo tegen die zuidpunt aan, dit geeft under currents.
Ben er in 1 terecht gekomen. Dus sterke stroming. Oost kust is wild, aan de west kust zwemmen. In het puntje in het Z zitten de kitesurfers, veel britten. Uiteraard geen vlakwater.

Vond het wel de moeite waard.
sjembek

Berichten: 984
Antwoord #5 November 25, 2013, 11:25:18
edit2Rapporteer  
Geboekt bij bovenstaande organisatie!!! De prijs viel gelukkig mee, vooruitzichten zijn super Smiley!
We zitten bijna op het strand bij silversands! Who needs more!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.