eilandje hoppen

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #25 December 25, 2013, 12:58:23
edit2Rapporteer  
Ik moet toch ook een keer naar die spot toe.  YeSS
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #26 December 26, 2013, 15:41:50
edit2Rapporteer  
bwaahaaa tegek gedaan walterr, was een tjeukertof daggie  ThumpsUp lekker beetje hoppen, maarrrrr.....

aan de beurt de volgende sessie walter, beetje over onze special power praten opt forum...  helaas geen verse met krokant zongebakken laagje in deze tijden vant jaar, maar gewoon een natte   Grin

geweldige foto haha, maar waar wijs je nou eigelijks naar martijn of had je een stiekem dealtje gemaakt met boompie? 

daar dacht ik twee dagen eerder ook even door te springen. maar zijn geen struikjes meer.  schater lekkere striem op mn wang Tongue

dus toen heb ik die boom eens even aan gesproken en ziedaar, Lude werd ook gegrepen.  Grin

drie slachtoffers in 1 week. voor mij hing albert er ook al in ghehehehe.
heerlijk speeltuintje ist ook  ThumpsUp
skyhigh as a

Berichten: 1414
Antwoord #27 Januari 04, 2014, 11:16:48
edit2Rapporteer  
en ja hoor!! gisteren weer raak, nu Krizze met zijn peerhoofd met appelwangen int bozzie   Joepie

vanavond de premiere KPG the movie 2013 kijken met al die sjapm bij mij thuis.  ThumpsUp

heb er zin an

skyhigh as a

Berichten: 1414
Antwoord #28 December 12, 2014, 13:57:47
edit2Rapporteer  
bijna vergetelt gheheh
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.