Mauritius in Mei?

bramvk

Berichten: 118
Januari 12, 2014, 18:37:53
edit2Rapporteer  
Wie heeft ervaringen met kitesurfen in mei op Mauritius?
Ben heel benieuwd naar de wind'statistieken' en ervaringen..

Wij willen daar in mei 2014 heen mits het daar kiteseizoen is....
berttt

Berichten: 307
Antwoord #1 Januari 12, 2014, 18:44:14
edit2Rapporteer  
ben ook aan het kijken. Beste periode is dacht ik juli tot november
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #2 Januari 13, 2014, 02:38:26
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik ben een paar keer april mei geweest en is mij zeker niet tegen gevallen. Niet alle dagen wind maar van de 20 dagen zeker 15 gevaren. Hoe dichter je naar augustus/september gaat hoe wind zekerder het wordt. Het is dan "winter" daar. De laatste keer ben ik in juli/augustus geweest en heb gewoon alle dagen gevaren. Wel is het in die periode iets koeler en is een shory  neopreen wel aan te raden maar steeds tussen 21 en 25 graden.
Voor info accommodatie en transfer kun je me altijd ff contacten.
Monkh

Berichten: 294
Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #3 Januari 13, 2014, 11:26:42
edit2Rapporteer  
Wij (mannetje of 7)willen misschien ook eind mei gaan. Ondabeach kan je wat vertellen over de spots daar? We zoeken iets met ubervlak middeldiep water met stabiele wind. Liefst resort aan de kitespot Grin  YeSS

We zijn tot nu toe altijd in egypte geweest maar zijn de zandbak een beetje zat  Undecided

Edit: zie je post in de draad van Berttt, meer info altijd welkom  ThumpsUp
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #4 Januari 23, 2014, 09:23:49
edit2Rapporteer  
Le Mourne is een mooie plek. De spot voorbij de Mistral club heeft minstens 1 a 2 km kniediep water. Een verblijf aan de spot kan zeker maar wat duurder. Het Indian resort ligt aan de spot daar zit ook de Mistral club.
Wat ik zou aan raden is een verblijf buiten de spot en huur een pickup truck voor weinig. (5 a 10 min rijden) Ik kan je evt het e-mail adres geven van een vriend van me die daar woont. Hij kan vervoer verblijf dolfijnen trips enz regelen.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #5 Januari 23, 2014, 09:33:59
edit2Rapporteer  
Le Mourne is een mooie plek. De spot voorbij de Mistral club heeft minstens 1 a 2 km kniediep water. Een verblijf aan de spot kan zeker maar wat duurder. Het Indian resort ligt aan de spot daar zit ook de Mistral club.
Wat ik zou aan raden is een verblijf buiten de spot en huur een pickup truck voor weinig. Ik kan je evt het e-mail adres geven van een vriend van me die daar woont. Hij kan vervoer verblijf dolfijnen trips enz regelen.
Fred goed bezig!

laat ik hier nu ook bij aansluiten
Gewoon Toon

Berichten: 121
Logs: 0 | 330 uur
Antwoord #6 Januari 23, 2014, 10:13:45
edit2Rapporteer  
Klinkt als muziek in de oren !
Wanneer vertrekken we ? Ik stap wel in
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.