kitemaatjes

sophiedepie

Geen avatar

Berichten: 22
Februari 19, 2014, 15:02:11
edit2Rapporteer  
Hee Hallo

Vorig jaar heb ik een aantal keer gekite op zee in oostvoorne, dat is nu weer een jaar geleden, en ik wil weer beginnen! ik zoek echter nog steeds een vast kitemaatje die mee nog een beetje kan begeleiden (heb wel cursus gevolgd natuurlijk) maar ik kan nog niet helemaal zelfstandig varen. Dus.. hoeft niet persé in omgeving amsterdam te zijn, beschik wel alleen over OV.

Groeten!
Sophie
fleurique

Berichten: 43
Antwoord #1 Februari 20, 2014, 11:21:14
edit2Rapporteer  
Hi ik woon in loosdrecht...als je wilt gaan kan je me altijd even een berichtje sturen...stuur anders even een persoonlijk berichtje met je telefoonnummer.
groetjes Fleur
bubbeltje

Berichten: 35
Antwoord #2 Februari 20, 2014, 13:24:04
edit2Rapporteer  
Hoi,

Hier idem!
Het varen begint een beetje te komen nu. Veeeeeeeeel oefenen dus :-)
Ben niet zo heel flexibel in het wanneer kunnen gaan i.v.m. kids (eens per twee weken vrij weekend) maar als je uit omgeving Amsterdam komt, is een keer na het werk naar Muiderberg zeker een optie wat mij betreft als het straks langer licht is en mooi weer!

Stuur je een berichtje met je telefoonnummer naar me?
Kom uit Almere by the way...
sophiedepie

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #3 Maart 18, 2014, 17:03:30
edit2Rapporteer  
Still looking!! vooral iemand die me een beetje kan helpen Smiley

Groetjes!
Svennh

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #4 Maart 18, 2014, 18:11:37
edit2Rapporteer  
Hoi ik uit Nh kite zowel op zee als IJsselmeer afhankelijk van de wind. Ook vaak doordeweeks mocht je een keer mee willen geen probleem. Laat maar weten als je interesse hebt. Grt Sven.
sophiedepie

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #5 Mei 06, 2014, 22:30:56
edit2Rapporteer  
Hey sven, nee nog niet echt gekite sinds toen, anders voeg je me even toe op fb? 0623134834 is mijn telefoonnummer ook.

Groet
Sophie
JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #6 Mei 07, 2014, 00:49:13
edit2Rapporteer  
misschien is het niet heel handig om je telefoon nummer zo op t forum te gooien...
anyways ik kom regelmatig op oostvoorne. zat mensen die je daar een handje willen helpen.
als je tips en tricks nodig hebt kan je altijd wel iemand vragen.
waar ben je nog mee aant oefenene??
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.