NKV Kitecamp 2014 Poll

Poll
Vraag: Caravans, tenten of een combinatie?
Caravans   -15 (34,9%)
Tenten   -5 (11,6%)
Combinatie van Caravans en tenten   -23 (53,5%)
Totaal aantal stemmen: 43

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Februari 25, 2014, 19:58:53
edit2Rapporteer  
Voor aankomend NKV Kitecamp willen wij graag jullie input. Zouden jullie het erg vinden wanneer wij weer helemaal back to basic gaan om het Kitecamp te doen met tenten in plaats van caravans of is er een voorkeur voor een combinatie van tenten en caravans zodat je zelf kan kiezen?
ronny

Berichten: 357
Antwoord #1 Februari 25, 2014, 21:48:56
edit2Rapporteer  
zijn er geen huisjes ofzo ??

en dat zou jij dan moeten betalen mark want jij hoef nooit geld uit te geven voor kite's  Smiley
audi

Berichten: 752
Antwoord #2 Februari 25, 2014, 22:07:59
edit2Rapporteer  
Als de datum begin mei blijft is een caravan wel lekker het kan dan nog koud zijn.
Als je dan overdag koud geworden ben kan ja s'nachts weer lekker door warmen.
Maar er zijn natuurlijk altijd echte kerels die in een tent willen slapen
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #3 Februari 25, 2014, 23:22:53
edit2Rapporteer  
in verband met de veiligheid van de gear is misschien toch caravans een pre denk ik Smiley
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #4 Februari 25, 2014, 23:36:20
edit2Rapporteer  
Citaat
Als de datum begin mei blijft is een caravan wel lekker het kan dan nog koud zijn

Goed punt, het kan er behoorlijk koud zijn en voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Ik weet niet meer wat het kostte in de caravan naar het was in ieder geval niet duur  ThumpsUp ThumpsUp

Waarom  weer terug naar de basic met (kouwe) tenten ??  ThumpDown  als je heerlijke warme caravans kan krijgen voor weing  Grin

Zal ik er nog een leuk filmpie bij zetten van Veerman, Marc,???  Grin ThumpsUp
Het wordt anders zo saai op deze pagina en nieuwe mensen worden misschien aangetrokken om dit prachtige spektakel georganiseerd door DE NKV  mee te maken  Grin ThumpsUp



Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #5 Februari 26, 2014, 00:44:07
edit2Rapporteer  
Ik ben absoluut voor de caravan. Tijdens de eerste editie van het Kitehigh kamp was het verrot koud en heb ik in mijn tentje liggen bibberen. Van ellende heb ik 's nachts een uur in het douche gebouw gezeten omdat dat de enige plek was waar ik kon opwarmen. De jaren erna in de caravan was absoluut top, veel lekkerder slapen, met zijn allen in de voortent een pilsje drinken en niet geheel onbelangrijk: makkelijk je wetsuite drogen. En ondanks de huur van de caravan is het nog steeds behoorlijk goedkoop.

Alleen moet je deze keer wel wat meer wind regelen  Tongue
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #6 Februari 26, 2014, 00:58:06
edit2Rapporteer  

Als ik meega sowieso een caravan voor mij, maar misschien boek ik wel gewoon een huisje met zwembad voor de wind vrije uurtjes haha  schater
marving60

Berichten: 256
Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #7 Februari 26, 2014, 11:05:18
edit2Rapporteer  
Sinds de invoering van caravans is de sfeer op t kitecamp drastisch gedaald!!! De 1e keer blijft niet te evenaren...
Dus ik stem voor tenten/eigen caravans/campers/bussen/auto's
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #8 Februari 26, 2014, 13:32:03
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het niet uitmaakt of het tenten,caravans of wat dan ook zijn mits alles maar op 1 veld staat en dus dicht bij elkaar.

Alle jaren dat er caravans ter beschikking waren zat iedereen over de hele camping ingedeeld.
Dit draagt niet mee aan de gezelligheid en sfeer.
Het eerste kitecamp was juist zo leuk omdat iedereen op 1 veld zat en je dan dus ook vanzelf altijd bij elkaar gaat zitten om biertjes te drinken en te ouwehoeren over kiten!!!


Dus ik zeg caravans,campers,tentjes alleen allemaal op 1 veld en dus dicht bij elkaar!!!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #9 Februari 26, 2014, 19:31:11
edit2Rapporteer  
Kevin heeft in dit geval gelijk, ook was je in de eerste editie echt aangeschreven op de NKV tent of de warme douches omdat je nergens anders kan schuilen.

Het is alleen moeilijk een camping te vinden waar alles echt dit bij elkaar staat. Op Wulfeners Hals kan het wel maar dan gaat het daarna alsnog fout omdat ze het niet begrijpen of dat er wat vol geboekt is.

Overigens is dit jaar de NKV tent bijna helemaal rondom dicht, met een heater erin is het dus zo warm en is het de ideale plek om met zijn alle in te chillen.
wokmonster

Berichten: 110
Antwoord #10 Februari 27, 2014, 01:20:50
edit2Rapporteer  
Vorig jaar meegeweest en moet zeggen was topgeregeld. Caravan was van alle gemakken voorzien en zeker gezien het jaargetij zou ik weer gaan voor een caravan.
Helaas kan ik dit jaar niet mee maar voor diegene die nog twijfelen.....het is een aanrader!!!

Groet
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #11 Februari 27, 2014, 08:46:42
edit2Rapporteer  
is er al een datum bekend?
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #12 Februari 27, 2014, 18:57:42
edit2Rapporteer  
Thumbs up for Crazy Kevin..

Ben vorig jaar een paar dagen geweest. Sfeer was prima, maar leukste is wanneer alles dicht bij elkaar staat. Ook aardig voor mensen die met kinderen komen die eerder naar bed moeten... Kun je toch nog gezellig bij de groep zonder dat je kind honderd meter verderop zich alleen voelt..

S.v.p ook een oversteek zoals bij de redbull coast to coast organiseren... 1 begeleidings boot, groep kiters bij elkaar blijven en gaan met die banaan.

Datum zou aardig zijn mei is al bijna!
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #13 Februari 27, 2014, 19:16:38
edit2Rapporteer  
Zolang voor ons nog niet alles zeker is kunnen we natuurlijk geen datum geven.

Oversteek zoals C2C zal niet haalbaar zijn. Bij ons verkenningsbezoek 2 weken geleden, spraken we de campingeigenaar van de camping bij Niobe, en die vertelde ons dat ze aardig gezeur hebben/hadden ivm natuurgebieden enz. (2014 sowieso geen C2C, 2015 misschien wel weer)
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #14 Februari 28, 2014, 00:12:29
edit2Rapporteer  
Tja, de eerste keer was inderdaad het leukst. Super gezellig, om 06.00 uur op het water bij de WulfenerHals en om 20.00 uur pas weer het water af bij Der Gruner Brink om vervolgens met zijn allen te BBQ'en in de NKV tent. 
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #15 Maart 01, 2014, 09:36:57
edit2Rapporteer  
Als het weer in eind april begin mei afspeeld, dan liever in een caravan..
Vanwege weer etc..
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #16 Maart 04, 2014, 15:49:38
edit2Rapporteer  
ter verduidelijking: omdat er tijdens de NKV kitecamp data een ander evenement op onze "vaste camping" plaatsvindt zijn we gedwongen om op zoek te gaan naar een andere plek. Het zal lastig worden om de luxe van Wulfenerhals te kunnen evenaren. Om een goede keuze te kunnen maken voor de eventuele opties is dus deze poll opgezet.....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.