Laatste oproep: Best Armada kwijtgeraakt Langevelderslag

bertmaas

Geen avatar

Berichten: 7
Februari 27, 2014, 22:12:54
edit2Rapporteer  
Geachte lezers,

Begin januari ben ik mijn Best Armada (zie foto hieronder) verloren bij Langevelderslag.

Hij moet vervolgens richting Zandvoort / IJmuiden (en wellicht nog verder) zijn gedreven.

Wie weet is de plank inmiddels ergens terechtgekomen, en waarschijnlijk is mijn telefoonnummer niet meer te lezen.

Herken je het kiteboard op de foto, bel me dan even - dan kom ik hem ophalen:

NUL 6 44 vijf vier nul 827

Bedankt en groet,

Bert

bushmaster

Berichten: 151
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 Januari 06, 2015, 19:54:03
edit2Rapporteer  
Wel al enige tijd geleden maar er wordt nu op marktplaats een gevonden kiteboard aangeboden welke volgens mij gelijk is aan die jij verloren bent. Heb je al geprobeerd om telefonisch op de hoogte te brengen maar dit lukt niet.

Betreft deze advertentie:

http://link.marktplaats.nl/m886002930
arjandevries

Berichten: 57
Logs: 0 | 66 uur
Antwoord #2 Januari 07, 2015, 21:22:39
edit2Rapporteer  
Lijkt inderdaad wel dezelfde! Zullen deze mensen al geprobeerd hebben dmv internet achter de eigenaar te komen? Of zomaar op marktplaats gegooid....   Shocked
Erik_v_R

Berichten: 52
Antwoord #3 Januari 07, 2015, 21:33:24
edit2Rapporteer  
Ze zijn niet hetzelfde Die op marktplaats is 135 x 40cm en heeft groene lijnen.  Die van Bert  is 137 x 41cm en heeft blauwe lijnen. Hij is ook nog lekker creatief aan het werk geweest met oranje tape of verf. Smiley

Ik dacht ook altijd dat ze hetzelde waren tot dat ik een soort gelijk akkefietje had als Bert

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=48471.0

Mijn board heb ik nooit meer terug gezien. Wel nog een mailtje gestuurd iemand die hetzelfde board aanbood op marktplaats, ook voor 100 euri. Verhaal gedaan, geen reactie en board gelijk van marktplaats....... Wel verdacht maar het wil ook nog niks zeggen.

Best irritant dat mensen gevonden boarden boards op markt plaats verkopen.  ThumpDown

What's next? Een kite die onbewaakt op het strand ligt.

bertmaas

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #4 Januari 09, 2015, 11:59:18
edit2Rapporteer  
Beste Bushmaster, en andere oplettende gebruikers,

Het lijkt er inderdaad op dat het niet mijn board is, ik had inderdaad blauwe lijnen - en deze heeft groene lijnen.

Het is inmiddels bijna een jaar geleden, dus ik reken ook niet meer echt op terugvinden.............


Veel surfplezier allemaal deze winter, groet,

Bert
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.