F-one Trax HRD carbon / North Select

PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #25 Mei 07, 2014, 08:11:14
edit2Rapporteer  
Wat ik op Sal van Bass zijn plankie heb gezien vond ik niet echt prrofessioneel.  ThumpDown Het carbon was zeer lelijk aangebracht. ThumpDown  Maar ik moet zeggen. BaSS is een radicale kiter schater  en het boardje heeft 1 week Sal overleeft.  loser Geen delaminatie.. ThumpsUp Maarre wanneer wordt er weer geboekt voor Sal.  Joepie
chico

Berichten: 1112
Antwoord #26 Mei 07, 2014, 10:27:59
edit2Rapporteer  
Vroeger Trax 2010, daarna Select 2012 en nu Select 2014, Geef mij de Select maar. De Trax was smooth in chop door de kromme rocker maar nadeel was hoogte lopen. Met de Select ervaar ik hetzelfde smooth gevoel met goed hoogte lopen.

Ik heb met North nooit kwalitets issues gehad. Wel even North fin plaatjes laten monteren. Dwz dat je op het deck plaatjes hebt waar de schroeven door heen gaan.
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #27 Mei 07, 2014, 11:00:53
edit2Rapporteer  
Wat ik op Sal van Bass zijn plankie heb gezien vond ik niet echt prrofessioneel.  ThumpDown Het carbon was zeer lelijk aangebracht. ThumpDown  Maar ik moet zeggen. BaSS is een radicale kiter schater  en het boardje heeft 1 week Sal overleeft.  loser Geen delaminatie.. ThumpsUp Maarre wanneer wordt er weer geboekt voor Sal.  Joepie

Natuurlijk gaan we weer boeke, na Brasil in september maar weer ff kijken.
Ries wil vast en zeker wel weer Reislijer zijn ! schater
manofglass

Berichten: 151
Antwoord #28 Mei 07, 2014, 12:00:43
edit2Rapporteer  
HRD van 2014 loopt super hoogte (vind ik dan), stukken beter dan m'n vorige boards.
Heb de afwerking van de carbon ook gezien en vond deze ook niet helemaal top, maar weet niet of dit nadelen heeft voor de sterkte van 't board en de eventuele houdbaarheid.
Had toen zelf al voor de "gewone" HRD gekozen en deze zien er perfect uit.
BaSS

Berichten: 545
Antwoord #29 Mei 07, 2014, 19:53:41
edit2Rapporteer  
@John Nee, kreeg gisteren pas een private toevallig, dus ik ben eigenlijk heel snel Smiley

@PienO Ja het lucht in de epoxy is minder inderdaad, maar ik denk dat hij het wel gaat volhouden verder...  Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.