Wakeskate vraagje

pallo

Berichten: 93
Mei 09, 2014, 11:24:54
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

Even een vraagje mbt wakeskates.
Ik zit even te kijken naar wakeskates en nu ben ik benieuwd of er verschil zit tussen wakeskates voor het wakeboarden en die voor het kitesurfen.

Een jobe wakeskate is nieuw al te koop voor ongeveer €100 waar een cabrinha wakeskate gelijk €400 kost. waar zit hem dit verschil in?

Groeten
feddomw
Gast
Antwoord #1 Mei 09, 2014, 12:41:12
edit2Rapporteer  
Kiteskate is wat anders dan wakeskate. Schijnt. Vraag (desnoods in PB) Ed even. Die weet er vast alles van.
mbetz

Berichten: 576
Antwoord #2 Mei 09, 2014, 12:44:28
edit2Rapporteer  
Mijn dochter heeft de Cabrinha Wakeskate (2013). Is echt leuk om te varen, gewoon spelen.
Volgens mij zijn Wakeboards voor achter een boot anders, deze hebben een andere opberging, hetzelfde als Wakeboards voor achter een boot, deze zijn ook niet geschikt om mee te kiten doordat de vorm anders is.
 
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Mei 09, 2014, 13:01:51
edit2Rapporteer  
deze hebben een andere opberging
Bedoel je hier rocker mee? Die is bij boards voor achter de boot/kabel te hoog om normaal in plane te komen achter een kite waardoor upwind bijna onmogelijk word zonder extreem gepowerd te zijn.

Daarnaast zijn kite-wakeskates ook iets breder om nog net iets makkelijker upwind te varen.
pallo

Berichten: 93
Antwoord #4 Mei 09, 2014, 13:37:07
edit2Rapporteer  
ik kwam van jobe wakeskates tegen die ongeveer dezelfde afmetingen hebben als die van cabrinha... zit er dan nog verschil in in rocker oid of zou dit prima te gebruiken zijn voor kiten
feddomw
Gast
Antwoord #5 Mei 09, 2014, 13:41:42
edit2Rapporteer  
ik kwam van jobe wakeskates tegen die ongeveer dezelfde afmetingen hebben als die van cabrinha... zit er dan nog verschil in in rocker oid of zou dit prima te gebruiken zijn voor kiten

Zeker meer rocker. Ik heb thuis een oude wakeskate van CWB, dat ding is werkelijk een banaan vergeleken met zelfs het meest kromme kiteboard.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.