Kiten in Cartagena

wallie85

Geen avatar

Berichten: 3
Juli 13, 2014, 21:48:01
edit2Rapporteer  
Wil in de herfst, waarschijnlijk Oktober, naar Colombia. In Cartagena heb je goede plekken om te kiten alleen zag ik op Windfinder dat je dan niet zoveel wind hebt.

Zijn er mensen die ervaring hebben met Cartagena en de wind in die periode?
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #1 Juli 14, 2014, 00:07:19
edit2Rapporteer  
Windperiode is jan- april. Zit op dezelfde hoogte als de kust v venezuela. Bij cartagena heb je echter wel golven.
NoID

Berichten: 18
Logs: 0 | 472 uur
Antwoord #2 Juli 14, 2014, 15:40:03
edit2Rapporteer  
Ik was er vorig jaar augustus voor een backpack vakantie. Een fantastische stad maar voor het kiten niet echt aantrekkelijk... De wind was toen sowieso drama maar ook qua kitesfeer vond ik het niet echt aantrekkelijk. Check lake Calima! Daar wordt wel volop gekite!
tammie

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #3 Juli 14, 2014, 20:52:57
edit2Rapporteer  
Hoi,
Vorig jaar tijd in die regio geweest om te kiten.  Wind is er idd van jan - april. Ben toen ook naar Lago Calima geweest. Mooi maar echt niets te beleven daar en je hebt een wetsuit nodig want het  water is fris.
In Cartagena hadden wij contact met een kiteschool en zij verzorgen kitesafari's naar  Cabo de la Vela, een dorpje in de buurt van Venezuela, hier waait het altijd!  Eigenlijk echt een must do als je daar bent. Check hun site maar ff

Succes

www.encolombiakitesurf.com/
wallie85

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #4 Juli 20, 2014, 12:13:39
edit2Rapporteer  
Ik was er vorig jaar augustus voor een backpack vakantie. Een fantastische stad maar voor het kiten niet echt aantrekkelijk... De wind was toen sowieso drama maar ook qua kitesfeer vond ik het niet echt aantrekkelijk. Check lake Calima! Daar wordt wel volop gekite!

Wat gaven ze bij Lake Calima qua wind aan in die periode?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.