? Foto's van slufter gisteren ?

Coco

Geen avatar

Berichten: 64
Logs: 0 | 501 uur
November 04, 2014, 09:44:10
edit2Rapporteer  
Hallo iedereen,

gisteren waren we aan het loopen op de sluf, ikke met een cabrinha chaos en mijn vriend met een naish torch, heeft iemand foto's ervan genomen ?

twas zoooooo lekker  Joepie
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #1 November 04, 2014, 13:10:25
edit2Rapporteer  
ja er stond inderdaad iemand foto's te maken, hij hielp mijn vriendin nog toen haar lijnen knapte.
Jij vaarde ook de hele tijd met een big smile, altijd mooi om te zien. al dat chagarijn op het water.

Dus wil de fotograaf zich zsm melden?! Grin
gyttja

Berichten: 107
Antwoord #2 November 04, 2014, 13:40:18
edit2Rapporteer  
Holla,

Hier de gene die aan de kant stond met de camera en even hielp toen ik de lijnen zag knappen.
Zelf was ik gestopt omdat een lijn uitgerekt was en ik dat irritant begon te vinden.
Je vriendin sprak ik voor ze het water opging toevallig nog daarover, ze zei oh ik heb gewoon mijn bar omgedraaid dan worden de lijnen weer gelijk. Nou je ziet wat er dan gebeurd

Ik moet even kijken hoe ik gemakkelijk alle foto's plaats, maar hier een shot die ik al online heb gezet bij de hanglos vrienden.



Edit: er komt een linkje aan waar jullie ze kunnen downloaden Smiley
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #3 November 04, 2014, 14:53:16
edit2Rapporteer  
top! leuk ook de foto bewerking! kite op de achtergrond is grappig Grin

bedankt voor je moeite!

groet Tim
gyttja

Berichten: 107
Antwoord #4 November 04, 2014, 15:51:07
edit2Rapporteer  
Hier zou je ze moeten kunnen downloaden:
http://we.tl/EkLO0MV28x
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #5 November 04, 2014, 15:56:48
edit2Rapporteer  
Mag best de hele link posten hoor, zo weten we zeker dat we naar een normaal domein doorgestuurd worden. Het is geen twitter Wink

https://www.wetransfer.com/downloads/8025a45a2817e4bbdf7804ec877f2c4420141104114309/129eba
Liniminie

Berichten: 23
Logs: 0 | 160 uur
Antwoord #6 November 04, 2014, 16:09:11
edit2Rapporteer  
@gyttja superbedankt voor de foto's!!!! Jammer van de korte sessie en bedankt voor de redding, maar for the record mn powerlijnen zijn geknapt wegens slijtage, had niet zoveel met de stuurlijnen te maken of mn bar die scheef staat ;P. Anyways, t wordt allemaal netjes gerepareerd, dus vlgnde keer met 23,5 meter lijnen Grin
gyttja

Berichten: 107
Antwoord #7 November 04, 2014, 16:27:23
edit2Rapporteer  
Mag best de hele link posten hoor, zo weten we zeker dat we naar een normaal domein doorgestuurd worden. Het is geen twitter Wink

https://www.wetransfer.com/downloads/8025a45a2817e4bbdf7804ec877f2c4420141104114309/129eba
Zo kreeg ik de link via wetransfer, maar prima hoor haha.

@gyttja superbedankt voor de foto's!!!! Jammer van de korte sessie en bedankt voor de redding, maar for the record mn powerlijnen zijn geknapt wegens slijtage, had niet zoveel met de stuurlijnen te maken of mn bar die scheef staat ;P. Anyways, t wordt allemaal netjes gerepareerd, dus vlgnde keer met 23,5 meter lijnen Grin
Graag gedaan hoor, dat hoort erbij toch, elkaar helpen wanneer nodig.
Overigens zijn uitgerekte lijnen vaak een teken voor slijtage, daar doelde ik eigenlijk op Wink.
Maar belangrijkste, er is niets ernstigs gebeurd.

Mijn eigen lijnen net uitgelopen en er zit toch geen noemenswaardig verschil op de lijnen.
Ik snap er niets van, want mn kite stuurde heel raar en ben 2x het water afgekomen om alles na te lopen.
Hij is vooral heel traag en dan af en toe ineens weer snel (snel alleen naar de linker kant, maar ook niet de hele tijd). Rechtsom lukte hoogte lopen ook moeilijker. Bridles misschien, maar ik zie er niets raars aan. Iemand een idee?
Coco

Geen avatar

Berichten: 64
Logs: 0 | 501 uur
Antwoord #8 November 04, 2014, 22:14:05
edit2Rapporteer  
Heel veel bedankt voor de foto's :-p twas zo vet
dijk1294

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #9 November 04, 2014, 23:08:34
edit2Rapporteer  
Dank voor de foto's zitten mooie bij. Lekker dagje!! Was een behoorlijke windvlaag toen de lijnen van liniminie knapte, zag er spectaculair uit ...
gyttja

Berichten: 107
Antwoord #10 November 05, 2014, 12:41:39
edit2Rapporteer  
Dank, en graag gedaan.
Ja dat was zeker een harde vlaag.
Ik moet zeggen dat jullie goed op elkaar letten als jullie dat allemaal zo zagen gebeuren!
Dat loopen wil ik eigenlijk ook wel leren, maar ik spring sowieso nog niet consistent. Heb nog niet helemaal de timing, maar soms lukt het ineens haha.

Oh en op Hanglos staat bovenstaande foto op de 3e plek in de gallery.
Wie wil hem nog verder omhoog stemmen? Smiley
http://hanglos.nl/gallery/316258/actie-shot-maasvlakte-slufter.html

Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #11 November 05, 2014, 19:49:53
edit2Rapporteer  
Mag best de hele link posten hoor, zo weten we zeker dat we naar een normaal domein doorgestuurd worden. Het is geen twitter Wink

https://www.wetransfer.com/downloads/8025a45a2817e4bbdf7804ec877f2c4420141104114309/129eba
Zo kreeg ik de link via wetransfer, maar prima hoor haha.

@gyttja superbedankt voor de foto's!!!! Jammer van de korte sessie en bedankt voor de redding, maar for the record mn powerlijnen zijn geknapt wegens slijtage, had niet zoveel met de stuurlijnen te maken of mn bar die scheef staat ;P. Anyways, t wordt allemaal netjes gerepareerd, dus vlgnde keer met 23,5 meter lijnen Grin
Graag gedaan hoor, dat hoort erbij toch, elkaar helpen wanneer nodig.
Overigens zijn uitgerekte lijnen vaak een teken voor slijtage, daar doelde ik eigenlijk op Wink.
Maar belangrijkste, er is niets ernstigs gebeurd.

Mijn eigen lijnen net uitgelopen en er zit toch geen noemenswaardig verschil op de lijnen.
Ik snap er niets van, want mn kite stuurde heel raar en ben 2x het water afgekomen om alles na te lopen.
Hij is vooral heel traag en dan af en toe ineens weer snel (snel alleen naar de linker kant, maar ook niet de hele tijd). Rechtsom lukte hoogte lopen ook moeilijker. Bridles misschien, maar ik zie er niets raars aan. Iemand een idee?

check de knoopjes onder je floaters....een maat van mij heeft eens gehad dat het tijdens een sessie een lusje was verschoten..stuurde toen ook heel irritant ineens.
gyttja

Berichten: 107
Antwoord #12 November 09, 2014, 17:15:42
edit2Rapporteer  
Die zitten ook goed....zucht.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.