2 Filmpjes in 1 klap Aruba/SlufterEnkhuizen

sjorsvd

Berichten: 8
Januari 13, 2015, 18:31:40
edit2Rapporteer  
Hallo mensen,

Mijn naam is Sjors en ik ben nu 1 jaar bezig met kitesurfen. Via mijn opleiding kon ik in het buitenland stage lopen, dat klonk voor mij heel interessant. Ik had keuze tussen verschillende landen waaronder Aruba. Een vriend van mij die aan kitesurfen doet vertelde me dat ik er heen moest omdat het er elke dag waait. Het was geen moeilijke keuze ik ging voor 5 maanden naar Aruba. Net voordat ik ging heeft hij mij leren kitesurfen. Ik kon net up-wind varen en kocht een oud best setje uit 2008. Tijdens mijn Aruba trip heb ik samen met een vriend van mij een filmpje gemaakt over deze trip. Ik ben ook nog op het eiland Curaçao en Bonaire geweest. In Bonaire heb ik ook 1 dagje heerlijk gevaren. Na 4,5 maanden was mijn kite versleten. Na veel kites getest te hebben vond ik de blade trigger 2014 het fijnste varen, deze kocht ik dan ook. Naast  kitesurfen zijn er ook nog genoeg andere gave activiteiten in Aruba zoals: Bodyboarding, Snorkelen, Chillen, soms golf surfen en bier drinken. Geniet van het filmpje. Joepie


http://www.youtube.com/watch?v=xoaCuT1eNyc







Gister heb ik toevallig nog een filmpje gemaakt van 1 dagje slufter en 1 dagje Enkhuizen. Veel kijk plezier.


http://www.youtube.com/watch?v=H3poG6-UtOY&feature=youtu.be
Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #1 Januari 13, 2015, 18:44:21
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit hoor....behoorlijke progressie gemaakt in 1 seizoen!!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 Januari 13, 2015, 21:11:54
edit2Rapporteer  
Vet man vooral dat filmpje van Aruba is echt goed gelukt!
Wil

Berichten: 70
Antwoord #3 Januari 14, 2015, 01:52:14
edit2Rapporteer  
Moooi in elkaar gezet Sjorskee! Ziet er netjes uit ! 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.