North Spike. Textreme versie of de gewone?

Chaosbelgium

Geen avatar

Berichten: 23
Maart 12, 2015, 13:41:53
edit2Rapporteer  
hallo
Ben Van plan een north Spike te kopen maar ik twijfel tussen de gewone of de  textreme ( Carbon) versie .
Is er zoveel verschil tussen beiden buiten de prijs
Mvg Tim
Henning

Berichten: 581
Antwoord #1 Maart 12, 2015, 14:05:15
edit2Rapporteer  
Testen?
Chaosbelgium

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #2 Maart 12, 2015, 19:23:08
edit2Rapporteer  
Waar dan ?
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #3 Maart 12, 2015, 23:10:27
edit2Rapporteer  
Beetje off topic, maar mss relevant: voor binnenwater toch? Kitemaat heeft Spike verkocht, vanwege te weinig rocker voor Noordzee.
Chaosbelgium

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #4 Maart 14, 2015, 17:15:05
edit2Rapporteer  
Zou voor  oesterdam zijn
Bbtw

Berichten: 232
Logs: 0 | 118 uur
Antwoord #5 Maart 14, 2015, 23:18:13
edit2Rapporteer  
Ik heb een North Spike gehad. Dit is echt een board voor supervlak water! Denk dat je beter af bent met een shinn king gee, die heeft een rondere rail en meer rocker. Die zijn waarschijnlijk qua prijs ook aantrekkelijker. Mogelijk dat André daar meer over weet;)
Chaosbelgium

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #6 Maart 16, 2015, 21:39:45
edit2Rapporteer  
Ja het is voor het volgende ik en mijn vrouw hebben al onze windsurf spullen verkocht en omgeruild bij onze surfschop
Voor de volgende kiteset north neon7-9-11 een x-ride voor mij 138 /41 en mijn vrouw soleil 132/38
We hebben allebei 3 dagen les gevolgd in Nederland eind vorig jaar en nu in de krokus 4 dagen les in el gouna super goeie plek trouwens voor les te volgen (we hadden geluk met de wind 4 van de 5 dagen )
Ik ben redelijk weg met de basis up wind varen down wind en en al een paar keer kunnen keren zonder te vallen
Mijn vrouw kan al wat op en neer varen en is nu aan het oefenen voor up wind te varen .maar voor haar is de overgang van het school board naar de soleil nog wat groot ,dus wil ik een groter board kopen maar dan wel eentje waar we later ook nog plezier aan hebben .en aangezien we ook af en toe ook binnenwaterspots doen leek mede Spike wel een goed board ook omdat we northbindingen hebben
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.