QR vervangen f one bandit dos bar

Ruurt

Geen avatar

Berichten: 3
April 08, 2015, 12:33:02
edit2Rapporteer  
Beste me kiters,

Ik zit met de de vraag of iemand kennis heeft met het vervangen van de Qr met klittenband van een f one bandit dos voor een hedendaagse. Is hier eventueel een topic over of heeft iemand dit zelf al gedaan.

Zo heb ik nog een vraag voor de bar vaak zie je dat de bar gelijke lijn lengtes heeft. Bij de f one is dit niet het geval hoe kan je dan toch je bar tunen?

Alle informatie is welkom.

Alvast bedankt

Ruurt
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #1 April 08, 2015, 12:55:32
edit2Rapporteer  
Ruurt, het vervangen van die chickenloop is niet zo moeilijk hoor. Als ik me niet vergis zit er aan de onderkant van de chickenloop een rvs pennetje die door het lusje van je powerlijn zit. (of dit is de versie vanaf 2010) Maar dit pennetje kan je er in zijn geheel uit trekken naar onder toe. Als je deze eruit haalt kan je de powerlijn door de chickenloop eruit trekken. Het kan zijn dat ik me vergis met de bandit 3. Anders zit er meende ik aan de onderkant een moertje die je los kan draaien. Het loshalen is in ieder geval niet zo heel lastig als je het even goed bekijkt.

Het kan zijn dat je de powerlijn (met beschermslang) alleen los kan halen als je ook de  D sluiting boven de bar los haalt, zo kan je het lusje onderaan bij de chickenloop  over de powerlijn schuiven om hem los te halen.

Het is een optie om verstelbare pigtales aan je lijnen te bevestigen als je graag je bar wilt tunen.

succes!
OJ

Berichten: 1
Antwoord #2 April 08, 2015, 13:14:55
edit2Rapporteer  
Heb het zelf vorig jaar gedaan met een bar van Bandit 6. Erg makkelijk en stuk fijner met de nieuwe QR Smiley

Check:
http://vimeo.com/90523560
Ruurt

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #3 April 08, 2015, 13:25:07
edit2Rapporteer  
Raymond bedankt voor je reactie,

Ik heb inderdaad  de powerlijn al een keer vervangen dit zit vast op de bovenzijde vast van de chickenloop en gaat los zoals je aangaf, maar bij de hedendaagse QR zit dit anders vast ik neem aan dat ik deze dikke power lijn inclusief beschermslang  niet door de nieuwe QR kan krijgen. Hoe kan ik dit dan oplossen. Ook gaf u aan dat de hedendaagse met een pin vast zitten (bij mij dus niet)  mijn oogje in mijn powerlijn is dus ook veel groter. om het aan te passen voor een nieuw systeem.

Gr
Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #4 April 08, 2015, 18:36:05
edit2Rapporteer  
Infexxion kan je hier prima mee helpen, die bouwt de bar helemaal naar wens voor je op.
HkerkMarthijn

Geen avatar

Berichten: 104
Antwoord #5 April 08, 2015, 20:15:49
edit2Rapporteer  
Je gaat bijna denken dat jullie extra korting krijgen door Andre Infixxion te promoten op internet Wink

maaaruh.. hoeveel gaat dat skele dan?

geintjuh natuurlijk, als je mooi spul heb en er blij me bent snap ik natuurlijk dat je dat wil promoten Wink
Ren

Berichten: 29
Antwoord #6 April 08, 2015, 20:38:14
edit2Rapporteer  
hey Ruurt, ik heb dit gedaan volgens de bijgeleverde gebruiksaanwijzing en bovenstaande filmpje.
is super simpel, kun je makkelijk zelf hoor.
Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #7 April 08, 2015, 22:58:56
edit2Rapporteer  
Ik heb niks van of met infexion hoor, maar wel al eens in real life gezien, ziet er gewoon erg netjes uit allemaal.
Zal vast duurder zijn dan zelf rommelen, dat dan weer wel.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #8 April 09, 2015, 00:29:52
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je ook een nieuw koord moet gebruiken die past bij de nieuwe chickenloop. Kans is dan wel dat het niet meer aansluit op de rest van de bar. Als je er niet uit komt of het niet zelf aandurft wil ik er graag bij helpen.

Bekijk alleen wel de rest van de bar en lijnen of het niet zover versleten is dat het wellicht goedkoper en veiliger is om een overjarige nieuwe bar aan te schaffen.
Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #9 April 09, 2015, 17:02:50
edit2Rapporteer  
Dat laatste is wellicht zelfs het beste advies :Y
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.