Klitteband trapeze los

maxva

Berichten: 97
Logs: 0 | 10 uur
April 13, 2015, 09:23:32
edit2Rapporteer  
Hi,

Ik heb al wat rondgeneusd op dit forum en het internet, maar zie eigenlijk geen mensen met hetzelfde probleem als ik heb. Ik heb afgelopen weekend gevaren en beide dagen ging het klitteband van mijn trapeze tijdens het varen los. Ik heb een mystic shadow YZ 2012 trapeze die het tot nu toe prima deed. Naast het klitteband zit de sluiting natuurlijk wel nog vast. Alleen omdat het klitteband losschiet kruipt de trapeze ook sneller omhoog bij een sprong oid. Het lijkt alsof de klitteband zijn 'plakkracht' verloren heeft ;P kan dit?

Alvast bedankt!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 April 13, 2015, 10:12:40
edit2Rapporteer  
Klinkt alsof de trapeze op zijn plek moet blijven zitten door het klittenband terwijl normaal gezien het klittenband tussen je buik en spreaderbar geklemd zit. Heb je de spreaderbar/straps strak genoeg aan getrokken?
maxva

Berichten: 97
Logs: 0 | 10 uur
Antwoord #2 April 13, 2015, 20:51:53
edit2Rapporteer  
Klittenband houdt zeker niet mijn trapeze op zijn plek, dit is echt de spreaderbar. Dacht zelf ook dat de spreaderbar misschien te los zou zitten ookal voelde dit niet zo. Heb dus tijdens mijn sessie de straps van de spreaderbar maximaal vastgezet. Klitteband zat er strak onder, maar zodra ik 15-20 minuutjes op het water was zat het klittenband alweer los.
Heb de trapeze nu ruim 2 jaar gevaren zonder problemen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.