flinke prijsverhoging Best kite,s

KiterHans

Berichten: 208
Juli 19, 2015, 11:36:49
edit2Rapporteer  
Gigantische prijsverhoging Best kite,s kocht je 4 jaar terug nog een kite van 850 euro nieuw van dat jaar zit je nu op 1400 euro voor een 12m kite en dan komt er nog een bar bij van 450 euro pffff.
Dit zijn dezelfde prijzen als Cabrinha,s waar dat vroeger de duurder kites waren.
Komt dit doordat o.a. Ruben en youri zich bij Best hebben aangesloten?

Nu weerhoud mij dat niet om er geen een te kopen want ze bevallen mij prima.
Ze hebben nu wel een leuke actie, krijg 650 euro korting bij inruil van mijn oude 11m en bar.
Dobbelsteen

Geen avatar

Berichten: 296
Antwoord #1 Juli 19, 2015, 14:50:00
edit2Rapporteer  
Kwaliteit is intussen verbeterd (voor zover ik op dit forum kon lezen was het vroeger bagger).
En daarnaast hebben ze heel bekende namen in hun team. Dus ja, qua marketing zal dat de prijs ook opdrijven.

En ze schijnen ook nog steeds megakortingen te geven (zonder inruil), al weet ik niet hoeveel korting dat dan juist is.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 Juli 19, 2015, 14:57:00
edit2Rapporteer  
Gooi de prijs omhoog, dan kan je korting ook omhoog. Dan heb je een betere aanbieding toch?  loser
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #3 Juli 19, 2015, 23:20:00
edit2Rapporteer  
Denk dat het inderdaad marketing is, ze hebben niet voor niks een aantal bekende pro-riders ingehuurd.

 
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #4 Juli 20, 2015, 09:28:57
edit2Rapporteer  
Vergeet de euro dollar koers niet dat telt ook zeker mee Smiley. 1,40 vorig jaar en momenteel 1,09 ofwel ons geld is minder waard op de kitesurfmarkt doordat vrijwel alles in dollars wordt gekocht
En anders heb je nog kleinere merken zoals Fluid en zian die  normale  prijzen vragen voor kites Wink
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Juli 20, 2015, 11:37:11
edit2Rapporteer  
Dollar en marketing idd, 15-20% koersverval gaat niet in de koude kleren zitten. Maargoed, ik weet eeen beetje hoe t zit qua fabricage en de grote merken hebben 'gezonde' marges,gezien zij ook nog schaalvoordeel hebben,aan de andere kant veel hoge marketingkosten. Het aantrekken van zoveel pros en avonturiers kost echt serieus veel geld.je moet zelf kiexen waar je je geld heen wilt zien gaan
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #6 Juli 20, 2015, 12:06:03
edit2Rapporteer  
Vaar nu zelf Best en de adviesprijzen zijn idd belachelijk hoog. Ik heb mijn kites echter in Zuid-Afrika kunnen kopen voor bijna de helft van de adviesprijzen, dan is het prima te doen en kom je op het niveau van de budget merken + korting in NL. Voordeel voor mij is dan dat de 2e hands verkoopprijzen weer gunstig zijn ten opzichte van de minder bekende budget merken (onbekend maakt onbemind).

Ik moet wel zeggen dat het vaargedrag van mijn Best kites echt top is, team riders zijn er niet enkel voor marketing maar ook voor feedback bij product ontwikkeling en dat merk je toch in de kites.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #7 Juli 20, 2015, 12:31:09
edit2Rapporteer  
tja de Rubene Lentens van deze wereld moeten ook betaald worden
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.