[NL] Jan-willem op Domburg

andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Juli 20, 2015, 10:13:23
edit2Rapporteer  
Gisteren kort even een avond sessie van Jan-willem Dekker op Domburg gefilmd, waaide nog best wel prima  Smiley


http://www.youtube.com/watch?v=wHbo8S0cbR8
HBX

Berichten: 201
Logs: 0 | 1250 uur
Antwoord #1 Juli 20, 2015, 13:37:07
edit2Rapporteer  
Mooi filmpje en goede actie!!

Heb een hoop mooie herinneringen aan de Walcherse stranden, waar mijn liefde voor de watersporten is begonnen :-)
Jansz

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #2 Juli 20, 2015, 20:13:55
edit2Rapporteer  
heerlijke avond. Hij maakte idd leuke sprongen. Hoogte genoeg. Alleen jammer dat hij op een gegeven moment zijn Kite lande op een windsurfer. Aan filmpje te zien heeft hij genoeg skills om dat te voorkomen. Dat maakt het gezeik tussen windsurfers en kiters niet nodig. Zeker op Domburg.
rdg1969

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #3 Juli 20, 2015, 22:04:56
edit2Rapporteer  
Die windsurfer was ik. Het is zeker niet nodig dat dit gebeurt, je hoort te allen tijde controle te houden over je materiaal en geen medesporters in gevaar te brengen.
Zelf hebben we in onze vriendenkring ook kiters, die de gevaren van de lijnen en het vallen van een kite goed weten, zij houden altijd gepaste afstand. Als Jan Willem met de korte achternaam de volgende keer een golfbreker verder gaat kiten heeft hij het hele gebied voor zichzelf. Er is al genoeg ophef en sluit me aan bij Jansz dat dit gezeik overbodig is.
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #4 Juli 20, 2015, 22:17:42
edit2Rapporteer  
Ik ga me verder niet mee bemoeien wie er gelijk heeft, maar iedereen maakt wel eens fouten. Ik heb bijv ook wel eens een windsurfer tegen me aan gehad die mij niet had gezien, met gevolg 7 hechtingen in mijn oor. Gewoon goed op elkaar proberen te letten en dan kan het prima.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.