Catalyst met naish bar?

sthijs

Geen avatar

Berichten: 105
Augustus 12, 2015, 03:11:30
edit2Rapporteer  
Zoals al aangegeven, kan een ozone cat gevlogen worden met een naish universal bar? Hoe zit dat met de split-end van de powerlines? allebei gelijk of niet?
Scheelt me weer een aankoop van een nieuwe bar  loser
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #1 Augustus 12, 2015, 08:13:37
edit2Rapporteer  
split end van powerlines?

Die bar past op de Catalyst, het is een gewone 4 lijns bar met lijnen van gelijke lengte. Plug and play.
Oli4k

Berichten: 161
Antwoord #2 Augustus 12, 2015, 10:01:16
edit2Rapporteer  
Ik vlieg een Naish kite met mijn Ozone bar dus andersom moet ook wel kunnen. De pigtails zijn ook compatible qua knopen/lussen dus je kunt ze zo uitwisselen. Dat is niet bij alle merken hetzelfde.
sthijs

Geen avatar

Berichten: 105
Antwoord #3 Augustus 12, 2015, 14:57:15
edit2Rapporteer  
Met split end bedoelde ik de Y splitsing, maar hierboven te lezen dat het geen probleem moet zijn... Thanks
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #4 Augustus 12, 2015, 15:41:09
edit2Rapporteer  
Als de Y-splitsing relatief hoog zit, zou je een keer van iemand een bar met V-splitsing kunnen uitproberen. Ozone kites zijn ontworpen voor een bar met V-splitsing.
sthijs

Geen avatar

Berichten: 105
Antwoord #5 Augustus 14, 2015, 01:56:23
edit2Rapporteer  
Bij de Naish bar zit de Y splitsing op 3m ongeveer, zou dit een verschil maken tegenover de V splitsing van de ozone bar. Lijkt me wel, maar wat is het verschil tussen een 'hoge' Y splitsing tegenover en V splitsing? Y-splitsing meer kromming van de kite, dus meer C shape, of houdt het frame van de catalyst het wel vanwege de bridles. Please correct me if I'm wrong daar is een forum voor
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.