Camrig GoPro mount icm Cabrinha overdrive bar 2014

Redbeard

Geen avatar

Berichten: 43
September 05, 2015, 21:19:50
edit2Rapporteer  
Van plan om morgen mijn GoPro mount van Camrig te gebruiken alleen heb ik sindskort een 2014 overdrive bar van cabrinha die op 1 lijn uitvlagt. Ik vroeg me af of ik net zoals dit youtube filmpje ook gewoon kan varen met 1 a 2 rubbertjes. iemand ervaring?


http://www.youtube.com/watch?v=KFWxQ6AcgfA
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 September 05, 2015, 21:58:17
edit2Rapporteer  
Je kan natuurlijk de rubbertjes enkel op de lijn zetten die niet als safety lijn gebruikt wordt. Met een float op de gopro heb je wat extra zekerheid.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 September 06, 2015, 09:16:14
edit2Rapporteer  
Is mijn voornaamste kritiek geweest op deze mounts nu de markt weer naar single line Safety moet overstappen vanwege de open of supported C kite!

Ik gebruik de rig ook, maar tot op heden niet in omstandigheden waarin ik de Safety graag stand-by heb.
Neemt niet weg dat het een risico is
et1961

Berichten: 365
Antwoord #3 September 06, 2015, 10:24:35
edit2Rapporteer  
Je kunt de GoPro mount icm de 1X overdrivebar gebruiken, zolang je de safety/flagline maar niet onder de rubbers vastzet.

Gewoon de 2 powerlijnen links en rechts vastzetten met de groene rubbers, de safetylijn vrij van de mount houden, dus niet onder de rubbers vastzetten. Zo doe ik dat ook.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.