Wakeboardbaan Nesselande

flupje

Berichten: 141
December 28, 2015, 13:47:34
edit2Rapporteer  
Na lang wachten komt hij er toch de wakeboardbaan in Nesselande.

http://www.hvhonline.nl/pages/posts/bouw-waterskibaan-in-zevenhuizerplas-gestart-50588.php?p=3&s=3


Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 December 28, 2015, 17:22:08
edit2Rapporteer  
Top! Goed nieuws :-) Jammer dat ik er niet meer vlakbij woon, maar tof dat ie er eindelijk komt. Genoeg hangende jeugd gezien daar die het denk ik best wel tof zouden vinden om aan een kabel te hangen ipv op de straat of de bank. Nu niet te duur maken, want anders komen ze alsnog niet.
henkert

Geen avatar

Berichten: 74
Antwoord #2 December 28, 2015, 17:26:33
edit2Rapporteer  
 YeSS YeSS Bart kennende wordt dit een van de betere wakeboardbanen in Nederland. Ik ben er iig bij als de baan in mei geopend gaat worden!
flupje

Berichten: 141
Antwoord #3 December 28, 2015, 20:51:57
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of je nu echt op die hangende jeugd zit te wachten als klanten als je kijkt wat er afgelopen zomers is gebeurd op het strand.....
jerryvanrhee

Berichten: 237
Logs: 0 | 270 uur
Antwoord #4 December 29, 2015, 11:29:13
edit2Rapporteer  
Ik kijk rijkhalzend uit naar dit cablepark. Mikken op 8 tot 10 obstacles vanaf de opening, volgens mij is het enige park dat dit heft nu Burnside in Eemst. Dan is Rotterdam toch een stuk dichterbij. Zie jullie daar wel vanaf mei op de windstille dagen! Yeeehaaah
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 December 29, 2015, 12:15:01
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of je nu echt op die hangende jeugd zit te wachten als klanten als je kijkt wat er afgelopen zomers is gebeurd op het strand.....

Vertel?

Ik wist al dat de uitbater al jaren bezig is om die baan daar te krijgen. Mooie locatie en eindelijk concurrentie voor de Wollebrand.
Die laatste is ook een heerlijke baan waar ik jaren en jaren met plezier naar toe ben gegaan.
Maar in de zomermaanden speelt bij mij daar de ondiepte op in de zin van blauwalg
PH-6810

Geen avatar

Berichten: 45
Antwoord #6 December 29, 2015, 12:48:24
edit2Rapporteer  
Ik las dat deze nieuwe baan, net als mijn vaste baan aan de Wollebrand in Honselersdijk, ook linksom gaat draaien. Mijn favoriete draairichting. Ga in het voorjaar maar eens proefvaren...
jerryvanrhee

Berichten: 237
Logs: 0 | 270 uur
Antwoord #7 December 29, 2015, 12:52:38
edit2Rapporteer  
Wollebrand is best aardig, maar wat is het gebrek aan obstacles een gemis. zou je een supertoffe baan van kunnen maken, maar je kan daar duidelijk merken dat alle focus op de horeca ligt ( niet onverdienstelijk met een aantal keer verkozen als beste terras ).
flupje

Berichten: 141
Antwoord #8 December 29, 2015, 14:47:07
edit2Rapporteer  
Vertel?


In de zomer op de mooie hete dagen veel van dit soort gasten wat het voor de rest verziekt. Komt mede door de goede metro verbinding waarbij deze jongeren uit zevenkamp en hoogvliet komen. Van de zomer is het complete strand ontruimd door de politie en werd iedereen verplicht in de metro gezet. Paar haltes verderop mochten ze pas uitstappen heb ik vernomen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/4095822/2015/07/07/Roep-om-actie-tegen-strandtuig-in-Nesselande.dhtml

Maar dit is alleen in de zomer dus in het voorjaar en najaar hebben we hier geen last van. Wakeboardbaan is voor mij dichtbij dus ik ga hier zeker gebruik van maken.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 December 29, 2015, 15:52:30
edit2Rapporteer  


Bizar om dit te lezen!
Ik ken twee mensen in die buurt daar, maar niks erover gehoord.

Die wil je daar niet hebben!

Mooi dat hij ook linksom gaat draaien, ook mijn favoriete richting Wink

Voor opstakels kun je terecht bij Wet and Wild in Alphen a/d Rijn. Die hebben wel wat leuke dingen staan
jerryvanrhee

Berichten: 237
Logs: 0 | 270 uur
Antwoord #10 December 29, 2015, 16:37:09
edit2Rapporteer  


Bizar om dit te lezen!
Ik ken twee mensen in die buurt daar, maar niks erover gehoord.

Die wil je daar niet hebben!

Mooi dat hij ook linksom gaat draaien, ook mijn favoriete richting Wink

Voor opstakels kun je terecht bij Wet and Wild in Alphen a/d Rijn. Die hebben wel wat leuke dingen staan


Ik rijd meestal door naar Down Under in Nieuwegein.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.