Peter Lynn Swell V2 Countdown

jules_peterlynn

Berichten: 141
Januari 14, 2016, 20:30:55
edit2Rapporteer  
Peter Lynn Swell Countdown

Sinds een aantal dagen is Peter Lynn een countdown gestart voor de release van haar nieuwe kite, wat de 2e versie van wavekite de Swell gaat worden. De 1e versie was al geliefd en de kite is na 2 jaar compleet redesigned dus dat beloofd nogal wat.

Heb zelf afgelopen weekend voor het eerst aan de Swell mogen hangen en hoewel ik geen deskundige ben op het gebied van golfrijden ben ik zeer te spreken over de vlieger, ook zeker in opzicht met de 1e versie. Hoewel ik pas voor de 4e keer op een waveboardje stond voelde ik me strapless veilig in de golven, wat ik een stuk minder had toen ik er met een agressievere freestylekite in stond. Ik ben in ieder geval helemaal stoked en m’n twintip komt de schuur onder de 25 knopen niet meer uit!  Joepie

Hier vast wat (nog niet zoveel zeggende maar nieuwsgierigmakende) plaatjes die Peter Lynn op haar FB Pagina heeft gepost de afgelopen dagen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Januari 14, 2016, 22:39:41
edit2Rapporteer  
Ik was onder de indruk van de eerste generatie Swell op zowel strapless waveboard als zelfs freeride hydrofoil (wel als beginner).
Ben erg benieuwd naar de opvolger!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.