Webdeveloper gezocht!

maxva

Berichten: 97
Logs: 0 | 10 uur
Februari 25, 2016, 15:28:13
edit2Rapporteer  
Ik heb de afgelopen tijd rondgelopen met een idee. Dit idee is simpel gezegd het creëren van een online kite community. In de bijlage staat een uitgebreide versie van dit idee.

Ik denk dat wanneer er een website als beschreven bestaat, dit een toevoeging is aan de huidige kite communities. Het enige probleem is: ik ben geen web developer en kan dit dus ook niet uitvoeren.

Ben jij een kitende web developer en heb je zin om een steentje bij te dragen aan de kite community? Neem dan even contact met me op.

Wanneer je het idee totaal ongeschikt vindt of tips hebt hoor ik het ook graag
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Februari 25, 2016, 15:35:11
edit2Rapporteer  
Meeste van de door jou voorgestelde funcionaliteit zit al in Kitehigh, alleen de presentatie van de gegevens kan beter en het aanmelden van een sessie moet duidelijker en makkelijker wil het veel gebruikt gaan worden.

Check: http://www.kitehigh.nl/spots/sessies

Zelfde overzichtje staat er ook per spot.
maxva

Berichten: 97
Logs: 0 | 10 uur
Antwoord #2 Februari 25, 2016, 15:43:47
edit2Rapporteer  
Klopt, was ik van op de hoogte. Ik zie alleen ook potentie op internationaal niveau. Hoe vet zou het zijn om op deze manier makkelijk contact te leggen met kiters aan de ander kant van de wereld zonder op een lokaal internetforum een bericht te hoeven posten ;P
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Februari 25, 2016, 15:47:46
edit2Rapporteer  
Kiteforum schijnt ook met sessielogs te komen. Teveel platformen die hetzelfde doen is ook niet goed dan zou je nog beter een overkoepelende site kunnen maken die alles logs van verschillende sites bundelt.
isomis

Berichten: 205
Antwoord #4 Februari 25, 2016, 15:49:29
edit2Rapporteer  
Wat is jouw toegevoegde waarde aan dit idee op lange termijn? Tegenwoordig is een goed idee niet genoeg om een ontwikkelaar kosteloos een idee te laten uitwerken.
maxva

Berichten: 97
Logs: 0 | 10 uur
Antwoord #5 Februari 25, 2016, 15:57:13
edit2Rapporteer  
Het lijkt mij gewoon mooi als er een internationaal platform komt met daarbinnen kleinere communities. Wanneer je een overkoepelende site met verzamelde sessielogs maakt zijn dingen als internationale contacten, carpoolen etc. niet mogelijk.

Ik besef dat ik niet zomaar een ontwikkelaar al het werk kan laten doen. Maar ik zou me willen inzetten een platform als dit naar buiten te brengen. Dit zou ik belangeloos willen doen.
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #6 Februari 25, 2016, 16:16:00
edit2Rapporteer  
Iemand met initiatief, altijd goed!
Maar ik denk ook niet dat er veel animo zal zijn voor nog een site. Het internet zelf is wat mij betreft al overkoepelend genoeg en internationaal gezien is er idd al kiteforum.com.
Kitehigh zou nog wel wat gepimpt kunnen worden en zoals je leest zijn er al ideeen voor.
Persoonlijk vind ik nog een site niet iets toevoegen.
matty

Geen avatar

Berichten: 112
Antwoord #7 Februari 25, 2016, 16:23:43
edit2Rapporteer  
Blijkbaar hadden we hetzelfde idee zie mijn domain naam

Heb ooit een sessie log gebouwd (https://www.kite-buddy.nl/#/home)  voor mijzelf maar is nooit meer geworden dan wat spielerei van wegen tijdsgebrek.

Maar het idee is goed maar vergis je niet qua omvang werk
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #8 Februari 25, 2016, 19:25:08
edit2Rapporteer  
mijn kitebuddy App (www.kitebuddyapp.com) is zodoende ook in de diepvriezer beland Wink

Idee is leuk
Ontwikkelen komt heeeeeeeel wat bij kijken
investering: minimaal 10K
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.