Gezocht! Werk in de kite sector

Gwiedo

Berichten: 31
Februari 29, 2016, 19:48:58
edit2Rapporteer  
Beste Kitehigh'ers,

Ik ben (zoals vele van jullie hier) gepassioneerd over kiten en alles wat daarbij komt kijken. Nu ben ik onlangs afgestudeerd richting Communication and Media Design en ik zou niets liever willen dan een baan vinden waarbij ik mijn vak kan combineren met de liefde voor de sport.

Hier wil ik jullie hulp bij vragen. Er zijn een aantal surf/kite merken waarvan ik weet dat ze ook een kantoor in Nederland gevestigd hebben (Brunotti, Peter Lynn), maar volgens mij zijn er nog wel meer ondernemingen/merken die minder voor de hand liggend zijn en ook actief rondom kitesurfen. Weten jullie mensen of bedrijven die interessant zouden kunnen zijn voor mij om te benaderen?

Bij een merk zou ik (als ik het voor het kiezen zou hebben natuurlijk) het liefst starten op de branding/marketing afdeling, al heb ik ook ervaring binnen de communicatie en als grafisch ontwerper.

Ook is mijn brede achtergrond wellicht voor kleinere bedrijven/start-ups interessant. Ik heb mijn afstuderen een jaar uitgesteld om bij een groot ontwerpbureau stage te lopen en zo heb ik dus extra ervaring opgedaan als grafisch ontwerper (programma's: Premier Pro, Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects). Daarnaast heb ik gewerkt als community manager voor een online merk en heb ik mezelf in mijn eigen tijd handig gemaakt in het opzetten en aanpassen van Wordpress websites.

Als je tot hier hebt doorgelezen, bedankt en ik hoop dat jij/jullie me wellicht richtingen op kunnen sturen waar ik zelf niet op was gekomen! Soms moet je maar net de juiste mensen kennen.  Wink

Mocht je wat meer van me willen weten, stuur dan vooral een berichtje en alle tips worden erg gewaardeerd!

Groet,
Guido
Gerwinnaar

Geen avatar

Berichten: 55
Antwoord #1 Februari 29, 2016, 23:10:56
edit2Rapporteer  
Mystic, gevoerd door m-Brands.
Dutchfoil.com
roelandp

Berichten: 422
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Maart 01, 2016, 01:20:21
edit2Rapporteer  
h20 sports
f-one
0297 582 826

en je Iko halen en de wereld over reizen / les geven?
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #3 Maart 01, 2016, 11:06:15
edit2Rapporteer  
De kite business is vrij lastig  Smiley
ik werk er al jaren in met veel plezier  maar blijft moeilijke business en wij switchen niet zomaar van Graphic designer.
Ik ben zelf eigenaar van Fluid kiteboarding en krijg heel vaak aanvragen.

Geronimo (jeroen) heeft het voor elkaar gekregen bij Epic kites en Peter Lynn door hard werken.


deze kwamen voorbij
http://www.pryde-group.com/careers-at-pryde-group.html

Zie net dat Versus een vacature verkoop medewerker heeft Smiley  Joepie
Gwiedo

Berichten: 31
Antwoord #4 Maart 01, 2016, 16:23:22
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de tips heren!

@Roeland: IKO staat me net iets te ver weg van waar ik op afgestudeerd ben, maar het heeft zeker ook even door mijn hoofd gespookt.

@Gillion: Ik zag 'm voorbij komen inderdaad, ik ga ze zeker benaderen. Bedankt!
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Maart 01, 2016, 17:56:07
edit2Rapporteer  
Zian is misschien ook nog een optie?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #6 Maart 01, 2016, 19:04:48
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=52264.0
Shore

Berichten: 138
Antwoord #7 Maart 12, 2016, 17:50:33
edit2Rapporteer  


[/quote]
Er zijn een aantal surf/kite merken waarvan ik weet dat ze ook een kantoor in Nederland gevestigd hebben (Brunotti, Peter Lynn), maar volgens mij zijn er nog wel meer ondernemingen/merken die minder voor de hand liggend zijn en ook actief rondom kitesurfen.

 Lieuwe heeft ook een (nieuw) kantoor in NL als ik me niet vergis
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.