Beginners gezocht voor kitesurf les Muiderberg, Enkhuizen, Schellinkhout

KityMarc

Geen avatar

Berichten: 3
Maart 26, 2016, 15:44:40
edit2Rapporteer  
Hoi, hoi,

Ik ben op zoek naar 1 of 2 beginners die met mij kitesurf les willen nemen bij privé leraar Frank and Free.
Ik ben 36 en woon net in Almere, lijkt me leuk om mensen te leren kennen en kitesurfen onder de knie te krijgen.

Stuur mij een berichtje als het je wat lijkt. Ik wil graag begin april starten.
Met een groep van drie personen zijn de kosten €50 p.p. voor twee uur les.

Groeten,

Marc
Emanuel

Berichten: 96
Antwoord #1 Maart 26, 2016, 19:52:00
edit2Rapporteer  
Frank and Free is inderdaad een aanrader! Zelf ook gelest bij Frank samen met mijn vriendin, en dat beviel erg goed. Goede instructies en veiligheid voorop. Ik zou adviseren om max met z'n 2'en te lessen, dat beviel mij het beste. Succes met lessen!
KityMarc

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #2 Maart 28, 2016, 09:36:17
edit2Rapporteer  
Klopt helemaal, heb al eerder les van hem gehad en ben super tevreden. Heb de lessen toen alleen niet af kunnen maken, helaas  Sad.Nu wil ik er helemaal voor gaan en zit aan 4x twee uur les te denken (totaal dus €300 pp) voor 8 uur les. hopelijk is hier iemand die ook zin heeft om les te nemen. Hoor het graag!

Marc
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #3 Maart 29, 2016, 11:08:40
edit2Rapporteer  
Dan neem je toch privéles. Je instructeur kent meer beginners en kan je in contact brengen met die beginners. Er zullen niet veel beginners staan te springen om begin april kiteles te nemen. Watertemperatuur is nog erg fris voor het gemiddelde lespak van 5/3. Daarnaast is het voor de instructeur ook nog niet zo lekker om een paar uur in het koude water te staan coachen.
jerryvanrhee

Berichten: 237
Logs: 0 | 270 uur
Antwoord #4 Maart 30, 2016, 14:46:22
edit2Rapporteer  
Je zou ook eens kunnen kijken naar Lessen bij Natural High op de Brouwersdam. hier kost een les 25 euro per uur. Wel een stukje rijden, maar dan zit je ook wel op het mooiste strand van NL.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.