Mooie kite foto's Den Haag

Lukic

Geen avatar

Berichten: 109
Juni 09, 2016, 14:48:19
edit2Rapporteer  
Ik zou graag een aantal hele mooie foto's willen hebben met kitesurfers in actie op de twee bekendste Haagse surfsport Scheveningen en Kijkduin/Zandmotor.

Heeft één van jullie hier mooie foto's van die ook nog eens herkenbaar Haags zijn? Ik denk aan kitesurfers met op de achtergrond bijvoorbeeld de vuurtoren van Scheveningen, de havenhoofden, de Pier of de Zandmotor.

Voorwaarden: Foto's moeten hoge resolutie zijn en rechtenvrij te gebruiken (zonder watermerk of naam). Mag gewoon met goede smartphone of eigen camera gemaakt zijn. 

Graag mailen naar citybranding apenstaart denhaag punt nl

Wat ga ik ermee doen? Naast zelf kitesurfer te zijn werk ik als citymarketeer voor de gemeente Den Haag. De komende tijd gaan we veel nadrukkelijker inzetten op de profilering van Den Haag als aantrekkelijke stad voor young professionals en stad aan zee. De potentie van Den Haag als surfspot is daarbij wat mij betreft zeker een groot pluspunt dat ik veel sterker naar voren gebracht zou willen zien. Daarvoor zoek ik dus ook een aantal mooie foto's die we kunnen gebruiken, bv. op een website of social media.

Thanks!

 
dunkel

Geen avatar

Berichten: 89
Antwoord #1 Juni 09, 2016, 15:16:25
edit2Rapporteer  
Zo, da's ruimhartig van de city marketing!
Ik neem aan dat je zelf ook betaald wordt in bedankjes en eer?
Lukic

Geen avatar

Berichten: 109
Antwoord #2 Juni 09, 2016, 15:30:56
edit2Rapporteer  
Zo, da's ruimhartig van de city marketing!
Ik neem aan dat je zelf ook betaald wordt in bedankjes en eer?


Mijn ervaring is dat er genoeg mensen zijn die hun trots en liefde voor hun sport, stad, etc. willen delen zonder daar gelijk wat voor terug te hoeven zien. Ben ook niet op zoek naar een professionele fotograaf. Gewoon authentieke beelden van collega's surfers.
HuibN

Berichten: 304
Antwoord #3 Juni 09, 2016, 15:46:02
edit2Rapporteer  
Bizar dat je dit durft te vragen.  ThumpDown
Professioneel foto's willen gebruiken en er geen cent voor willen betalen. Zelfs een naamvermelding is al te veel gevraagd.
Ik hoop dat niemand je een fatsoenlijke foto levert en dat je eigen baan ook opzij wordt gezet door iemand die gratis je werkzaamheden overneemt. Hou je veel tijd over om lekker te kiten.
Lukic

Geen avatar

Berichten: 109
Antwoord #4 Juni 09, 2016, 16:15:06
edit2Rapporteer  
Nogmaals ik vraag alleen of collega's surfers in het Haagse misschien wat leuk fotomateriaal dat ze zelf hebben gemaakt met hun mobiel of camera willen delen. Ik probeer niemand van zijn of haar broodwinning te beroven. En als niemand bereid is weet ik dat ook weer, maar komt wel goed denk ik! Tot zover!  InLove
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #5 Juni 09, 2016, 16:46:26
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Scheveningen/gallery    ThumpsUp
dunkel

Geen avatar

Berichten: 89
Antwoord #6 Juni 09, 2016, 20:15:51
edit2Rapporteer  
Tuurlijk pak je fotografen in hun broodwinning. Dat staat je vrij om te doen. Sneu blijven dit soort oproepen wel. Het geeft aan dat beeld voor de city marketing van den haag een sluitpost is. Maar goed, "city marketing" lijkt mij dan weer een sluitpost voor den haag, hoewel hoeveel was dat logo van Anton Corbijn ook alweer? Hee wacht! Dat is een fotograaf! Bel hem ff, succes!
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #7 Juni 09, 2016, 20:36:29
edit2Rapporteer  
Sta echt te kijken dat iemand uit naam van de Gemeente Den Haag opzoek is naar foto's en hier 0.0 vergoeding of credits voor wil geven. Lijkt mij dat de Gemeente Den Haag hier best een budget voor heeft en dergelijke foto's voor promotie materiaal van de stad niet "gratis" hoeven te zijn.

Zoals eerder vermeld is zou het meer netjes zijn om een dergelijke opdracht te geven (/gunnen!) aan een professioneel fotograaf. Wat mij betreft echt een kansloze post  ThumpDown
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #8 Juni 10, 2016, 00:34:51
edit2Rapporteer  
Goed zo Lukic. Zuinig zijn op belastinggeld zou iedere ambtenaar moeten doen. Dan betalen we zo 20 procent minder belasting!

Wanneer die fotograaf van de andere forumgebruikers voor jouw doel onnodig is dan heeft dat niets met broodroof te maken. Dan heeft de man of vrouw op dat moment voor jou geen toegevoegde waarde.
tammie

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #9 Juni 11, 2016, 03:32:52
edit2Rapporteer  
Fucking hell, laat Lukic lekker vragen.
Wat makken jullie je druk, ga gewoon lekker kiten of geef die foto's maar stop met zeiken!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10 Juni 11, 2016, 08:50:46
edit2Rapporteer  
Precies, vragen mag toch altijd?
En wellicht is er geen budget.

Tuurlijk zijn er genoeg foto's voor handen van fotografen.
Maar vragen mag altijd, het is een vrij land.
En wellicht een beginnend fotograaf met de deal dat de naam eronder mag, lijkt me best een leuke deal!
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #11 Juni 11, 2016, 19:56:28
edit2Rapporteer  
Precies. Het is een open en eerlijke vraag. Niet zo zeuren mensen.
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #12 Juni 12, 2016, 14:58:37
edit2Rapporteer  
Geef hem gewoon een paar leuke foto's ipv te zeuren. Op die manier worden er tenminste foto's met kitesurfers gebruikt voor de citybranding. Een beetje reclame voor onze sport kan nooit kwaad. En wie weet ziet een of andere wethouder dan ook hoe mooi het is en worden de spots uitgebreid   Wink
dunkel

Geen avatar

Berichten: 89
Antwoord #13 Juni 12, 2016, 20:55:25
edit2Rapporteer  
Lukic, heb je nou al gratis plaatjes? Godsamme, iedereen zit in spanning hiero. De zeurders en de gratis is goed types.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #14 Juni 12, 2016, 21:12:39
edit2Rapporteer  
Krijgen de kitesurfers in kwestie ook geld als een fotograaf z'n foto's verkoopt eigenlijk?
Lukic

Geen avatar

Berichten: 109
Antwoord #15 Juni 13, 2016, 16:02:49
edit2Rapporteer  
Ik heb op dit moment twee leads lopen dus hoop dat het goed uitpakt!
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #16 Juni 13, 2016, 20:11:53
edit2Rapporteer  
Krijgen de kitesurfers in kwestie ook geld als een fotograaf z'n foto's verkoopt eigenlijk?

Ja daar zeg je wat.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.