OPROEP Slufter kiters!!!

Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #25 Juni 17, 2016, 10:49:15
edit2Rapporteer  
Voor zover ik weet geen tijd voor gereserveerd. Denk ook dat een ALV een ander doel dient om het wel en wee van één spot te bespreken. Ik licht het graag na afloop van de vergadering toe. spreek me gerust aan.
kite2fly

Berichten: 234
Antwoord #26 Juni 17, 2016, 12:04:06
edit2Rapporteer  
Is het mogelijk dat iemand de ALV via zijn facebook (live) streamt? Ik kan gewoon niet (sorry daarvoor) maar ben daarom niet minder geinteresseerd. Misschien de NKV facebook of website? Is de onderzoeks methodiek openbaar? Want daarin ben ik eigenlijk ook geinteresseerd. Mvg, Sebastiaan
HuibN

Berichten: 304
Antwoord #27 Juni 17, 2016, 12:36:17
edit2Rapporteer  
Voor zover ik weet geen tijd voor gereserveerd. Denk ook dat een ALV een ander doel dient om het wel en wee van één spot te bespreken. Ik licht het graag na afloop van de vergadering toe. spreek me gerust aan.
Misschien iets te veel gevraagd maar ik doe het toch!  Grin
Zou je anders het eea hier op het forum het onderzoek willen toelichten? Dat bespaart een hoop gespeculeer.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #28 Juni 17, 2016, 13:14:55
edit2Rapporteer  
@Peer, Michiel, ik heb een half uur met de verslaggever aan de lijn gehangen, en dit is wat hij er van heeft gemaakt.. Niet precies mijn woorden en niet mijn insteek in het verhaal, maar je weet hoe dat gaat. Stemmingmakerij was zeker niet mijn bedoeling, slechts aandacht voor de spot.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #29 Juni 17, 2016, 13:55:07
edit2Rapporteer  
Ok Ed, snap je verklaring. No hard feelings. Pers staat er om bekend dat ze soms ergens geheel hun eigen verhaal van kunnen maken. Neem van je aan dat dit hier ook grotendeels de oorzaak is geweest van de tendens van het artikel.

Laat wel de vraag of dit niet 'bewijst' dat het beter is een verslaggever door te verwijzen naar de NKV zodat deze zorgvuldig en genuanceerd kan communiceren richting de media.

Onderzoek wil ik later wel toelichten. Nu ff geen tijd om dat op papier te zetten. Opzet onderzoek en het uiteindelijke rapport zullen beiden openbaar moeten zijn (WOB). Wellicht dat Hans van de Hulst /NKV kan regelen dat er een communicatie op dit punt uit gaat naar de geintresseerden.
Rebelsmurf

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #30 Juni 17, 2016, 14:49:45
edit2Rapporteer  
Hallo Peer ik ben vanavond ook bij ALV, en spreek graag met je erover.
ik heb me niet tegen het onderzoek uitgesproken, wel aangegeven dat de boeienlijn niet goed was/is, dat de borden niet goed zijn/waren, en dat we om de tafel willen zitten bij de evaluatie van het onderzoek. Ik heb zeker getracht het onderzoek als zodanig niet af te branden. we hebben er toch immers ook mee ingestemd? wel vinger aan de pols houden dat het onderzoek loopt zoals wij wensen en dat er geldige en betrouwbare uitspraken over de bevindingen worden gedaan in 2018.
Zie je straks!
Rebel1974

Berichten: 66
Antwoord #31 Juni 20, 2016, 15:22:43
edit2Rapporteer  
@Peer
Ik denk dat er genoeg wetenschappelijke kitesurfers ( artsen , economen) zijn om te beoordelen of een onderzoeksopzet goed is of niet.
Van jou als gedragsbioloog verwacht ik dan ook om de onderzoeksopzet openbaar te maken. Dit hoeft volgens mij geen publiek geheim te zijn en jij kan niet namens alle ( er zijn ook niet-NKV kitesurfers ) gaan bepalen wat tendentieus  is of niet.

Feit is dat grote groepen vogels verschoven zijn in aantallen bij de aanleg van Maasvlakte II. Bijvoorbeeld de zoveel genoemde zwarte zee-eend. Er is geen dubbelblinde opzet mogelijk zonder de kitesurfers 1 jaar te verbannen ! En dan zijn er nog tientallen confounding factors op te noemen. ( waterkwaliteit , El Nino , insectenstand, zeehondenbestand, virusinfectie in de kokkels) etc etc

Ik verzoek je graag namens alle kitesurfers de opzet van het onderzoek openbaar te maken !!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #32 Juni 20, 2016, 22:04:38
edit2Rapporteer  
@Peer, Michiel, ik heb een half uur met de verslaggever aan de lijn gehangen, en dit is wat hij er van heeft gemaakt.. Niet precies mijn woorden en niet mijn insteek in het verhaal, maar je weet hoe dat gaat. Stemmingmakerij was zeker niet mijn bedoeling, slechts aandacht voor de spot.

Geen probleem, Ed Wink
We weten hoe de pers tegenwoordig journalistiek bedrijft.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #33 Juni 22, 2016, 14:42:29
edit2Rapporteer  
@Rebel Bedankt voor je aanbod te helpen. Ik heb je een PM gestuurd.

Een communicatie naar de kiters mbt het onderzoek wordt aan gewerkt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.