[NL] Rockanje - vallen en weer opstaan

Emanuel

Berichten: 96
Augustus 09, 2016, 11:36:19
edit2Rapporteer  
Ben nu 15 maanden verder, dus hoog tijd om toeside en jumpjes te oefenen. Helaas komt het niet vanzelf aanwaaien, dus veel vallen en weer opstaan. Hier een impressie van mijn oefensessie in Rockanje afgelopen zondag, met nog redelijk wat crashes...


http://youtu.be/DVdzrkfL-fQ
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #1 Augustus 09, 2016, 11:41:17
edit2Rapporteer  
Dr zit al flinke airtime in Wink, ik denk dat nu nog wat meer moet aankanten voor de sprong zodat je wat hoger komt.
PieterK

Berichten: 264
Logs: 0 | 241 uur
Antwoord #2 Augustus 09, 2016, 12:09:40
edit2Rapporteer  
Je transitie heel naar toe-side gaat mooi smooth en op snelheid.
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #3 Augustus 09, 2016, 12:53:11
edit2Rapporteer  
Nou gaat al lekker toch.
Heb je een hele stijve plank? Ik had eerst echt een beginners board en daar struikelde ik veel sneller mee over golfjes.
Emanuel

Berichten: 96
Antwoord #4 Augustus 10, 2016, 07:42:27
edit2Rapporteer  
Thanx...

Idd...Bij meer aankanten zal ik ws hoger komen, maar hoe hoger ik kom, hoe lastiger ik het vind om goed te landen....zoals te zien Wink. Kom dan vaak niet goed uit om meteen verder te kiten.

Heb een redelijk flexibel boardje en het struikelen over golfjes valt op zich wel mee. Het grote probleem met toeside waar ik m.n. mee worstel is het keurig/snel kunnen stoppen. Ben nu dus aan het oefenen om ook weer smooth van toeside naar heel-side te springen, waarna ik dan op gewone manier kan stoppen.

Anyway, nog veel oefenen dus Smiley
THAmarx

Geen avatar

Berichten: 17
Antwoord #5 Augustus 11, 2016, 15:37:47
edit2Rapporteer  
leuke video!

Is dit rockanje 2e slag?

Ik zou het wel spannend vinden.. camera in de lijnen. Bang dat iets blijft hangen.
heb je er iets speciaals gekocht om het erin te hangen?
Emanuel

Berichten: 96
Antwoord #6 Augustus 14, 2016, 10:37:46
edit2Rapporteer  
@THAmarx....Yes, was 2de slag idd.

http://www.versusshop.nl/gopro/gopro-accessoires/mounts/camrig-gopro-kite-line-mount

Werkt prima voor GoPro in de lijnen.
RobertvO

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #7 Augustus 15, 2016, 20:38:25
edit2Rapporteer  
Wat ik me afvraag, hoe doe je dat in en weer uitzoomen in die video op 0:30. Doe je dat met software? Welke?

Ziet er prachtig uit!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.