mega slechte ervaring met YOU LOVE IT (NOT) . Meer mensen??

bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Oktober 13, 2017, 18:36:35
edit2Rapporteer  
dag allemaal.

zijn er meer mensen met slechte ervaring you love it?
heb er 28-8 een trapeze besteld.

2 weken later zelf gebeld wanneer die ongeveer binnen is. ja sorry was niet op voorraad. versturen hem vandaag. je hebt m met 2 dagen. 5 dagen later weer gebeld. nee sorry is niet meer leverbaar in uw maat. de 2018 kan wel met wat bijbetaling.
daarop gereageerd/ akkoord gegaan. en gevraagd hoe dat verder zou werken.
niks meer gehoord. opnieuw gebeld. geregeld en geld overgemaakt. sturen hem morgen direct op. heb je hem met 2 a 3 dagen. 1,5 week later weer is gebeld. nee sorry is pas over 10 weken leverbaar. we kunnen alternatief aanbieden. sturen je morgen voor 12 uur een mail met alternatieven. nooit ontvangen die mail. via telefoon geen contact meer te krijgen. via app een paar berichtjes. daar werd gezegd 4 weken dan hebben hun hem. sinds dien niets meer gehoord.
al pak je hun voorwaarde erbij falen ze echt hard. maargoed na 1,5 maand nog geen trapeze. en krijg ze ook niet te pakken.

iemand een idee wat ik het best kan doen?
wil het vanaf mij kant opzich netjes oplossen, echter schandalig gewoon hoe laks ze zijn.
als het nog niet leverbaar is oid, sta best open voor oplossingen ofzo. maar al komen ze afspraken niet na, en laten ook neit weten wat status is oid. dan word je het vrij snel zat.

groetjes

 
kaaskop83

Berichten: 20
Antwoord #1 Oktober 13, 2017, 19:31:06
edit2Rapporteer  
Ik heb daar in de loop der jaren 3 kites gekocht.
Die waren altijd snel geleverd.
Maar de communicatie met die man loopt altijd heel stroef.
Ik wou dit jaar weer nieuwe kite halen dus ik vroeg zijn advies en wat zijn beste prijs was.
Daar reageerde zo raar op een klantonvriendelijk dat ik zo iets had van stik er in !
Toen naar de plaatselijke kite shop gegaan een daar mooie prijs gekregen.
Ik denk wel dat hij gewoon gaat leveren alleen dat je waarschijnlijk lang moet wachten.
Als je met visa of paypal betaald heb krijg je zoiezo je geld terug als er niet geleverd word lijkt mij.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #2 Oktober 13, 2017, 19:47:39
edit2Rapporteer  
eigenlijk nooit een slechte ervaring met de shop gehad en ik heb er al heel wat gekocht
isomis

Berichten: 205
Antwoord #3 Oktober 13, 2017, 19:52:03
edit2Rapporteer  
ik vind je eigenlijk nog best netjes! Geld terug vragen!
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #4 Oktober 13, 2017, 19:53:24
edit2Rapporteer  
ik heb er een paar maanden geleden boots besteld.
0 problemen ermee. was zo binnen. boots waren 150 euro goedkoper als in nederland.
nu een trapeze ion hadlow. 70 euro goedkoper. dacht nou lekker makkelijk, volgende week nieuwe trapeze.

zit te denken klacht in te dienen. is een website voor europese winkels (online aankopen) waarom? puur uit het feit dat je geen contact kan krijgen. Naar mij idee ben ik best redelijk geweest. heb een maand gewacht. netjes gevraagd naar de status. en dan zeggen bellen zo terug. nou deden ze al niet. (soms wel) en mails beloven die niet komen enz enz
ik heb me lesje wel weer geleerd Undecided


ik vind je eigenlijk nog best netjes! Geld terug vragen!

geld terug vragen is een optie. moet je ze wel te pakken krijgen.
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #5 Oktober 13, 2017, 20:26:58
edit2Rapporteer  
Heb er meerdere keren spullen besteld, het is een echte dozenschuiver en dus is de service/communicatie moeizaam. Daar zijn de prijzen ook naar.
et1961

Berichten: 365
Antwoord #6 Oktober 14, 2017, 10:06:13
edit2Rapporteer  
Nog nooit slechte ervaringen gehad met Youloveit en al vele kites, boards en accesoires gekocht bij Gerrit!
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #7 Oktober 14, 2017, 16:26:42
edit2Rapporteer  
slechte communicatie betekent slechte ondernemer. Er komt een moment dat je kan fluiten naar je geld en er niemand meer thuis is.
Greasemonkey

Berichten: 10
Logs: 0 | 59 uur
Antwoord #8 Oktober 14, 2017, 23:40:10
edit2Rapporteer  
Ik zou er een keertje heen rijden. Zover is het niet. Ik ben er zelf ook al geweest, echt een vriendelijke man.
Ik heb er ook al mijn kite spullen gekocht. Communicatie loopt inderdaad niet echt vlot meer de laatste tijd. Wel steeds bangelijke prijzen gekregen daarvoor alleen al een uitstap waard naar Dusseldorf.
Kemperman

Berichten: 491
Antwoord #9 Oktober 15, 2017, 08:43:35
edit2Rapporteer  
Al meerdere dingen daar gekocht en dat ging altijd goed. Ook een keer een nobile skim 2016 gekregen aangezien de 2015 uitverkocht was. Ik hoefde niet bij te betalen, maar het werd ook niet gecommuniceerd haha.

Ik hoor dat de communicatie vaker stroef loopt. In jou geval zou ik mijn geld terug vragen. Je pakt het netjes aan.
bramvk

Berichten: 118
Antwoord #10 Oktober 15, 2017, 10:57:18
edit2Rapporteer  
Een ION 2016 twintip kite bag daar gekocht en kreeg een 2017 versie omdat 2016 op was. Geen bijbetaling, maar ook geen communicatie er over. Kwam er achter toen ik het pakket open maakte na levering. Levering was zeer snel.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.