zaterdag muiderberg

johnbaanen
Gast
November 18, 2004, 16:03:28
edit2Rapporteer  
is het zaterdag te doen met een 11,5 en 70 kilo?? anders misschien beter horst???
mzzl
Rutger II

Berichten: 1864
Antwoord #1 November 18, 2004, 16:10:23
edit2Rapporteer  
ja man das wel tedoen, ze geven daar nu ongeveer 16/17 knopen aan dat lukt je wel.
WouterN
Gast
Antwoord #2 November 18, 2004, 16:48:14
edit2Rapporteer  
ik ben er ook zaterdag... moet goedkomen, 100kg, 15m2 Smiley
Airforce1
Gast
Antwoord #3 November 18, 2004, 19:11:12
edit2Rapporteer  
Ja ben zaterdag ook maar van de partij.
IJs
Gast
Antwoord #4 November 19, 2004, 11:09:17
edit2Rapporteer  
He wout,
Strandhorst lijkt me een betere optie voor zaterdag..Waait t net iets beter! ???Lett me know
IJs
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #5 November 19, 2004, 11:44:40
edit2Rapporteer  
NW is toch schuin aanlandig bij Horst?
Ik denk dat muiderberg dan net iets meer sideshore is, dus iets lekkerder.
WouterN
Gast
Antwoord #6 November 19, 2004, 12:29:18
edit2Rapporteer  
Wat een keuzes... we zien het morgenochtend wel Grin
FLOF

Berichten: 879
Antwoord #7 November 19, 2004, 13:50:05
edit2Rapporteer  
Volgens mij wordt het morgen echt kl*teweer. Wel wind, maar verder nat, nat en nog nat ook. Lekker wat onweer erbij, heerlijk....
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #8 November 19, 2004, 14:29:49
edit2Rapporteer  
en hagel, ook leuk  >Sad
WouterN
Gast
Antwoord #9 November 19, 2004, 14:58:13
edit2Rapporteer  
Ik was net op Muiderberg (het is achter m'n werk).. Paar gasten die bezig waren hun kites op te zetten. Superkoud! Superharde wind! Lekkaaaaaaaaaah...
Ruudje!

Geen avatar

Berichten: 130
Antwoord #10 November 19, 2004, 17:54:29
edit2Rapporteer  
Denk dat het wel een top daggie wordt....als het niet te veel regent!!

 8)
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #11 November 19, 2004, 20:21:16
edit2Rapporteer  
Als het weer net als vandaag is dan zou ik oppassen. Erg onbestendig weer en veel wind voor de buien uit. Na de buien kakt de wind weer in. NW is schuin onshore bij Muiderberg en daar wil je echt de kant niet opgesleurd worden. Dit zijn meestal de condities waarbij er ongelukken gebeuren dus pas op jongens.
Ik denk dat ik zelf maar een keertje oversla tot de condities weer wat beter zijn.
Leon aero2
Gast
Antwoord #12 November 19, 2004, 22:51:32
edit2Rapporteer  
Ik doe met je mee Fer...p.s. die berichten van jou afgezien van Arno dan gaan ook lekker....1735.

Morgen is het dus een goede dag om dit aantal op te krikken.

 Wink
IJs
Gast
Antwoord #13 November 20, 2004, 00:14:43
edit2Rapporteer  
O wat is wijsheid?????dit zijn de weersverwachtingen voor morgen, Srandhorst te doen voor beginner???

De wind is noordwest boven land zwak tot matig, rond
kracht 3 en aan de kust en op het IJsselmeer krachtig en soms
hard, 6 tot 7 Beaufort. Koude en onstabiele lucht stroomt uit
over het land vergezeld van buien(lijnen), die geregeld een
winters karakter (hagel en sneeuw) hebben met kans op gladheid.
Ook onweer en in de kuststrook en rond het IJsselmeer
windstoten (tot zo'n 75 km/h) zijn mogelijk.

Wat het weer betreft lijkt zaterdag veel op vandaag. Wel neemt
de wind zowel aan de kust als boven land iets af. Verder is het
vannacht met een minimum van rond +1 Celsius (dieper
landinwaarts onder het vriespunt) nog iets kouder en de kans op
gladheid (vaste neerslag, maar ook door bevriezing) is groter
dan afgelopen nacht.
Airforce1
Gast
Antwoord #14 November 20, 2004, 00:27:18
edit2Rapporteer  
Bij strand horst wordt morgen ongeveer 15 knopen voorspeld, dus dat is goed te doen. Alleen de temperatuur is erg laag een beetje tegen het randje van "net wel" of "net niet"
Wat je het beste kunt doen morgen is ff met de windline bellen voor het actuele weer bij strandhorst. Zij waarschuwen namelijk ook voor harde windstoten als die er zijn. Met windstoten is Horst namelijk niet echt fijn voor beginners gggrrrr   >Sad
Zit zelf nog te twijfelen tussen Muiderberg en Horst
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #15 November 20, 2004, 10:03:12
edit2Rapporteer  
....hmmmm....het ziet er niet naar uit dat het een dagje fun gaat worden vandaag.
En wat wijsheid betreft...? Het gevaar zit in en voor de buien waar je getrakteerd wordt op een (onverwachte) vette puist wind waarna de wind weer inkakt.
Ik kan mij niet voorstellen dat je als beginner nog fun zal hebben. Sterker nog, dit is gewoon link weer, zelfs voor gevorderden dus gebruik je koppie.
IJs
Gast
Antwoord #16 November 20, 2004, 10:58:56
edit2Rapporteer  
XFer thanks voor je advies, ik denk dat ik vandaag maar laat zitten, ga wel ff kijken met vcor de zekerheid mn gear in de achterbak Wink...
CHEERS
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #17 November 20, 2004, 11:14:48
edit2Rapporteer  
Heel verstandig IJs.
Ik heb al een voorproefje gezien vanmorgen van wat de dag gaat brengen. Hagelbuien met harde windstoten en nu schijnt de zon weer en de wind is helemaal ingekakt. Dit zijn van die dagen waarbij je beter niet op het water kan staan en waarbij je op de kant sterk afkoelt in je natte pak. Echt geen fun.
Misschien morgen als het weer wat stabieler is.
Airforce1
Gast
Antwoord #18 November 20, 2004, 11:27:16
edit2Rapporteer  
Ik keek vanochtend uit mn keukenraam: mooie blauwe lucht, zonnetje  8)
Keek ik even later uit mn woonkamerraam aan de andere kant zie ik me daar een zwarte wolk aan komen  >Sad  
Met dat sterk omslaande weer wil je inderdaad niet op het water staan, maarre heb voor mezelf nog niet besloten dat ik niet ga, want ja er tikt daar bij mij van binnen toch iets........ da's mn kitehartje  Grin
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #19 November 20, 2004, 13:36:12
edit2Rapporteer  
Ik keek vanochtend uit mn keukenraam: mooie blauwe lucht, zonnetje  8)
Keek ik even later uit mn woonkamerraam aan de andere kant zie ik me daar een zwarte wolk aan komen  >Sad  
Met dat sterk omslaande weer wil je inderdaad niet op het water staan, maarre heb voor mezelf nog niet besloten dat ik niet ga, want ja er tikt daar bij mij van binnen toch iets........ da's mn kitehartje  Grin

Ik ken dat gevoel al 6 jaar, maar mijn verstand (en vriendin) zegt dat ik mijn tijd (eindelijk) eens in nuttige dingen kan steken. Wink....niet voor lang hoop ik....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.