Prolimit dood?

VincentC

Berichten: 2608
Oktober 22, 2007, 21:47:53
edit2Rapporteer  
Wil eens kijken wat Prolimit voor schoentjes heeft, www.prolimit.com, website pleitte?
Iemand hier meer van weet?  loser
globe

Berichten: 1143
Antwoord #1 Oktober 22, 2007, 21:50:45
edit2Rapporteer  
Wordt aan gewerkt. Fout van Yourhosting.
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #2 Oktober 22, 2007, 22:00:53
edit2Rapporteer  
Wordt aan gewerkt. Fout van Yourhosting.

Dacht al zoiets, iemand enig idee wat ze allemaal qua schoentjes verkopen bij Telstar?
terrorwally
Gast
Antwoord #3 Oktober 22, 2007, 22:06:47
edit2Rapporteer  
gaan ze nu yourhosting juridisch aanpakken en dreigen enzo? Smiley
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #4 Oktober 22, 2007, 22:07:09
edit2Rapporteer  
Wordt aan gewerkt. Fout van Yourhosting.

Dacht al zoiets, iemand enig idee wat ze allemaal qua schoentjes verkopen bij Telstar?

Pak de telefoon op en bel of mail Jeroen ff..
Maar zoals gezegd verkopen ze in iedergeval die K.. schoenen van Neill Pryde en nog een ander merkloze schoen met een zool van 5 cm.... Zijn die sokken nix?? Of kijk ff bij Dethelon in Amsterdam... Succes
FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #5 Oktober 22, 2007, 22:14:23
edit2Rapporteer  
als iemand goeie schoenen/sokken weet ik wil er ook nog een paar ;P denk dat ik voor sokjes ga !
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #6 Oktober 22, 2007, 22:21:32
edit2Rapporteer  
Die Neilpryde dingen zijn niks? Zelfde kwaliteit als de pakken zeker?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #7 Oktober 22, 2007, 22:36:29
edit2Rapporteer  
Die Neilpryde dingen zijn niks? Zelfde kwaliteit als de pakken zeker?
Kwaliteit kan ik niets over zeggen maar te veeeeeel anti-slip zodat je muurvast komt te zitten in je straps!!! Komt er dus niet goed in of uit  :Smiley

Ik denk dat ik voor de O'neill of voor de sokken ga  ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #8 Oktober 22, 2007, 23:07:41
edit2Rapporteer  
gaan ze nu yourhosting juridisch aanpakken en dreigen enzo? Smiley
schater
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #9 Oktober 22, 2007, 23:07:58
edit2Rapporteer  
sokken zijn zo gek nog niet hoor!
heb er ook 'n tijdje mee gevaren....als je het over behoud van board gevoel heb...komt het met die sokken best goed....ik was toen helaas nog in de beginners fase dus moest ik nog veel lopen...en sleten ze heel hard...10x was ik er door heen...maar nu denk ik dat ze best lang goed zouden blijven!!!
bce

Berichten: 85
Antwoord #10 Oktober 22, 2007, 23:34:56
edit2Rapporteer  
Ik heb schoentjes-bijna sokken van Ascan. Zitten super en je behoudt het boardgevoel. Daarvoor schoentjes van Neilpride gehad en altijd problemen gehad met boardgevoel en zelfs met het verliezen van mijn board.
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #11 Oktober 23, 2007, 14:18:06
edit2Rapporteer  
ik heb mystic schoentjes bevallen rete goed !!!! mischien een optie ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 Oktober 23, 2007, 14:23:51
edit2Rapporteer  
Kwaliteit kan ik niets over zeggen maar te veeeeeel anti-slip zodat je muurvast komt te zitten in je straps!!! Komt er dus niet goed in of uit  :Smiley

Dat is met de meeste schoentjes die ik heb geprobeerd het geval. Kwestie van wennen en vooral rekening mee houden. En als je fan bent van no-footers, tja.... lastig. Wachten tot het voorjaar  (hangloose_kitesmiley)

Ik sprak laatst Okikoki op het strand en die had dunne neopreen sokken van naar ik meen Pro-limit. Hij was er erg over te spreken.

Zelf vaar ik op golfsurf schoentjes van Rip Curl, daar bij deze sport het boardgevoel heel belangrijk is. De schoentjes zijn hierop ook afgesteld. Maar met sokjes zou je nog meer 'feel' moeten hebben met je kiteboard.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #13 Oktober 23, 2007, 14:49:07
edit2Rapporteer  
Kwaliteit kan ik niets over zeggen maar te veeeeeel anti-slip zodat je muurvast komt te zitten in je straps!!! Komt er dus niet goed in of uit  :Smiley

Zelf vaar ik op golfsurf schoentjes van Rip Curl, daar bij deze sport het boardgevoel heel belangrijk is. De schoentjes zijn hierop ook afgesteld. Maar met sokjes zou je nog meer 'feel' moeten hebben met je kiteboard.

De schoentjes en de pakken van O neill zijn eigenlijk ontworpen voor het golfsurfen maar wij gebruiken de pakken/schoenen ook om te kiten.. In dat boekje dat bij mijn pak zat stonden alleen maar pics van golfsurfers in... Ik ga er dus vanuit dat je ook het boardgevoel zal behouden met hun schoentjes. Bovendien hebben die schoentjes bijna allemaal "split toe" zodat je minder snel gaat glijden in je schoen.... Maar sokken zijn ook een goede optie  ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #14 Oktober 23, 2007, 15:05:46
edit2Rapporteer  
Boardgevoel verlies je zowiezo. Met die sokken zal het zeker goed zijn. Maar je moet niet in een schelp of op een steen stappen ermee. Ik prefereer toch schoentjes omdat ik 's winters weleens op de Grevelingendam en Herkingen vaar. Levensgevaarlijk daar met sokken.

O'niell is een golfsurfmerk van oorsprong. Idd. zijn die schoentjes goed.
bignelis

Berichten: 315
Antwoord #15 Oktober 23, 2007, 19:09:53
edit2Rapporteer  
Sokken zijn de bom, als je niet meer hoogte hoeft te LOPEN.....
Ik ga nu het 2e winterseizoen in met mijn eerste paar sokken, dikke prima. Ik kite dan ook alleen maar op zandstrand en loop er zo min mogelijk op, dus pas op het strand aandoen, niet bij de auto. Eerst optuigen, dan pas sokken aan....etc....
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #16 Oktober 24, 2007, 03:55:10
edit2Rapporteer  
Ik las in de nieuwe kiteboarding.de dat het merk RODWY met een nieuwe sok uitkomen.
De nieuwe sok moet zorgen dat je het board gevoel behoudt en heeft toch op bepaalde plekken extra verstevigingen ivm scherpe voorwerpen.
Kon de sok nog niet op de site van www.rodwy.com vinden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.