board gegevens

Mr.Klip

Berichten: 171
November 22, 2007, 04:09:14
edit2Rapporteer  
is het verstandig om aleen je gsm nr op je board te zetten of heel je aderes plus naam en telefoon nummer enz... heb nu namelijk aleen mn tel nr...is dat voldoende lijkt mij wel...
en kan je dat dan het beste met watervaste stift doen of een sticker of stift en dan doorsichtige sticker erop..?.. hoe heeft iedereen dat eiglijk dat vroeg ik me welles af...

greets Wesley
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 November 22, 2007, 04:17:08
edit2Rapporteer  
ik heb een sticker met volgende erop: If found, kindly call: telefoonnummer
Gemaakt uit zo'n brother-label apparaat
kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #2 November 22, 2007, 04:21:51
edit2Rapporteer  
Ik heb naam, adres, telefoon nummer

Maar wil binnekort ook zo'n sticker als morres maken is wel erg handig.
Mr.Klip

Berichten: 171
Antwoord #3 November 22, 2007, 04:22:36
edit2Rapporteer  
oke das ook een optie maar ik heb zowiets,als een persoon je board vind en denk van mooi ik ben de eerlijke vinder dan trektie de sticker eraf en niemand weet van wie het board echt is...
maar zoals je zegt telnr is genoeg,,,
Geen

Berichten: 559
Antwoord #4 November 22, 2007, 04:25:53
edit2Rapporteer  
tsjah dan blijft alleen graveren nog over denk ik:P
nee stikke rmoet genoeg zijn, en ff een serienummer overnemen/ foto van maken
Mr.Klip

Berichten: 171
Antwoord #5 November 22, 2007, 04:26:28
edit2Rapporteer  
haa kitertjuh ik heb van jou die EH gekocht;) (als ik de goede voor me heb die uit tilburg)
big_ben_lair

Berichten: 795
Antwoord #6 November 22, 2007, 06:37:53
edit2Rapporteer  
oke das ook een optie maar ik heb zowiets,als een persoon je board vind en denk van mooi ik ben de eerlijke vinder dan trektie de sticker eraf en niemand weet van wie het board echt is...
maar zoals je zegt telnr is genoeg,,,

met watervaste stift moet je de GSM ook mee verkopen!

(of je moet het Whiteboard marker overtrekken een er afvegen niet doorvertellen!)
Mr.Klip

Berichten: 171
Antwoord #7 November 22, 2007, 07:47:54
edit2Rapporteer  
het kan nog simpeler: pak een deo bus en spuiteen beetje op de tekst dan druipt het er gewoon af.. probeer maares ook niet doorvertellen Wink
arjanschip

Berichten: 311
Antwoord #8 November 22, 2007, 12:14:58
edit2Rapporteer  
oke das ook een optie maar ik heb zowiets,als een persoon je board vind en denk van mooi ik ben de eerlijke vinder dan trektie de sticker eraf en niemand weet van wie het board echt is...
maar zoals je zegt telnr is genoeg,,,
Maar laat het nou zo zijn dat er ook nog eerlijke mensen op de wereld bestaan! Je hebt dan in ieder geval meer kans dat je hem terug krijgt.
bce

Berichten: 85
Antwoord #9 November 22, 2007, 14:44:16
edit2Rapporteer  
Een vriend van mij heeft zijn naam en tel nr op stoffen labeltjes laten zetten zoals je in de kleren van kindjes hangt. Aan elke kite en aan zijn grabhandle heeft hij zo een label gehangen. Is na lange tijd in het water nog altijd duidelijk leesbaar itt watervaste stift.
Kan je (in Belgie toch) gewoon laten maken bij een schoenmaker.
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #10 November 22, 2007, 17:49:05
edit2Rapporteer  
Ik heb heel simpel mijn naam en daaronder mijn mobiele telefoonnummer incl. 0031 erop staan. Gewoon met watervaste stift erop zetten, gaat er met terpentine of nagellak remover zekersteweten af. Ik heb het voor de zekerheid ook op de plek staan waar mn voetpad overheen zit.

En het zal idd wel een beetje vervagen, maar dan maak je het om de 2 maanden ff wat duidelijker. Die 2 minuutjes werk maakt me dan niet zoveel uit.
Moradius

Berichten: 149
Antwoord #11 November 22, 2007, 18:55:15
edit2Rapporteer  
Voor de mensen die liever niet op hun boardje krabbelen;
gewoon een stuk wit zelfklevend sporttape (drogist/apotheek) om je grabhandle heen en dan tegen elkaar aan plakken. Met een watervaste stift je nummer erop schrijven en klaar.



kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #12 November 22, 2007, 21:59:58
edit2Rapporteer  
shurwessel idd ik ben het Dennis,:)

Als je met watervaste stif er opschrijft en het daarna er af wilt halen kan dat gewoon met terpetine zonder dat je board beschadigd.
Tommie

Geen avatar

Berichten: 358
Antwoord #13 November 22, 2007, 22:26:41
edit2Rapporteer  
gewoon je nr. in het design van je board meenemen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.