wetsuit npx zealot

bce

Berichten: 85
September 26, 2008, 13:13:56
edit2Rapporteer  
Heeft iemand ervaring met een wetsuit npx zealot? Ik ben van plan een nieuw wetsuit aan te schaffen voor de koudere dagen maar twijfel nog wat ik beste aanschaf. Heb een mystic venom 6/5/3 gepast en een npx 5/4 zealot. Beide pakken zitten goed maar hebben elk hun voor en nadelen en qua prijs was er geen groot verschil. Wat zijn jullie ervaringen, of welk pak raden jullie me aan?
Alvast bedankt
Lukadukido

Berichten: 277
Antwoord #1 September 26, 2008, 20:41:42
edit2Rapporteer  
als hij lekker zit, en zo dik is als je wilt, en hij heeft zo'n soort vlies achter je rits dat het water van je rug en nek afvoert!, is het een goed wetsuit!
-Bart-

Berichten: 13
Antwoord #2 September 26, 2008, 21:39:00
edit2Rapporteer  
Gewoon aan passen en de gene die het best zit kopen. Laat je vooral niet lijden door dat iedereen bijna mistic vaart want eigelijk zijn ze nou ook weer niet zo heel goed hoor. Ze zien er vetjes uit maar dat zegt verder ook niks natuurlijk.
naja

Berichten: 355
Antwoord #3 September 27, 2008, 09:42:36
edit2Rapporteer  
Heb zelf een npx zealot 5-4-3 onlangs gekocht,ziet er heel goed uit en zit heel lekker.
heeft inderdaad een flap met een hals er aan die je over je hoofd trekt.
Heb deze nog maar 2keer gedragen dus kan het pak nog niet volledig beoordelen,we zullen zien,eerste indruk is prima. 
Glenn Black

Berichten: 138
Antwoord #4 September 27, 2008, 15:54:36
edit2Rapporteer  
Ik heb de ook de Zealot. Dezelfde als Naja en de NPX zit zeker relaxt. Het is degelijk in elkaar gezet. Ik kan je het zeker aanraden maar moet zeggen dat ik niet veel andere pakken heb gehad en gepast.

Er zullen veel mensen hun pak promoten maar ik denk dat de wetsuits in die prijscategorie wel allemaal goed zijn.
naja

Berichten: 355
Antwoord #5 September 27, 2008, 17:27:42
edit2Rapporteer  
Glen wil jij voor de áardigheid'eens heel goed aan de binnenkant van je pak al je seams nalopen,laat maar even weten als je wilt ,wat het resultaat daarvan is,ben benieuwd.
¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #6 September 27, 2008, 19:19:37
edit2Rapporteer  
ben nou ongeveer een jaar in bezit 5/3 en ik moet zeggen dat het op duurzaam gebied echt een super pak is. Ik vaarde er vorige winter ook mee (boven ± 8 graden ) en heb het verassend warm gehad ik weeg maar 65 dus heb ook niet veel warmte van mezelf dus dat is ook heel goed.

eenige nadeel is dat dat klitteband bij je net op het pak "plakt" en je dus aan de binnen kant van die pluisjes hebt...
maar na een jaar vind ik dat bij die van mij best meevallen en je merkt er niks van ofzo.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.