Stoppen met roken.

dimitri
Gast
Antwoord #50 Maart 07, 2009, 14:50:45
edit2Rapporteer  
Volhouden Mike
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #51 Maart 07, 2009, 17:59:08
edit2Rapporteer  
volhouden mensen, straks zijn jullie blij als je ervan af bent ThumpsUp
Retard

Berichten: 782
Antwoord #52 Maart 07, 2009, 18:37:10
edit2Rapporteer  
Goed initiatief Grin

maar wel dope Tongue '' Ik stop met roken '' of ben gestopt '' okej top '' hoezo in enen ja '' door kitehigh'' een kite forum Joepie RESPECT !!

Hou vol iedereen !,!
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #53 Maart 07, 2009, 23:53:38
edit2Rapporteer  
Hou vol mannen! Cold turkey duurt ongeveer drie weken. Daarna wordt het wat draagzamer!
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #54 Maart 07, 2009, 23:58:24
edit2Rapporteer  
Blijft Trikie,vooral onder het genot van een drankje. Beware............. ListenToMe
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #55 Maart 08, 2009, 04:48:14
edit2Rapporteer  
Roken is leuk, gezellig, sociaal (ook sinds het rookverbod...gezellig buiten roken met zijn allen), roken is een beloning voor gedane arbeid.

Echter....roken geeft stresssssss (heb ik nog peuken), je huid veroudert sneller, je conditie gaat achteruit, je eindigt met een zuurstoffles met een tuutje in je neus en uiteindelijk krijg je longkanker en ga je ca. 20 jaar eerder dood.

Stoppen met roken of welke verslaving dan ook is één van de moeilijkste dingen in je leven.
Er blijkt een connectie tussen een deel van je hersenen te bestaan die verband houdt met verslavingen en die bij eenmaal verslaafd te zijn geweest verdwijnt waardoor je steeds weer zin krijgt in die peuk, het moment, de beloning.

Laatst met de polo van mijn overleden vader (longkanker) naar de slufter gereden.
Kan op de een of ander manier geen afscheid nemen van dat ding.  Embarrassed
De auto waar ik normaal gesproken mee rij stond in de garage met doorrottingverschijnselen...... (Fred Flinstone)
Rij ik terug na een lekkere sessie en krijg ik zo'n zin in een sigaret.
Ik trek de asbak open en yessssssssssssssssssssssss, vol met afgeleefde peuken van maanden terug.
De mooiste heb ik aangestoken en 2 trekjes genomen.... walgelijk!!   Shocked

Stoppen met roken is HELL.
Je moet opnieuw alles weer leuk gaan vinden zonder te roken.
Gisteravond in een drukke week (Restaurantweek dus 1020 gasten, 7 dagen werken) op stap gegaan.
Op een gegeven moment in City Hall mag er gerookt worden in een bepaalde ruimte.
Ik liep er naar binnen en dan pas merk je hoe GOOR roken eigenlijk is.....een muur van stank!

Inmiddels 76 dagen gestopt, voel mij beter, conditie verbeterd, wittere tanden, schonere adem, 700 euro bespaart, geen (heb in nog genoeg peuken) stress meer, ga steeds meer activiteiten zonder roken weer leuk vinden en als ik niet onder tram 11 loop ga ik ouder worden dan ik ooit gedacht had....  Cool

Wilt u met of zonder teer.....
-Mark-

Berichten: 451
Antwoord #56 Maart 11, 2009, 19:19:17
edit2Rapporteer  
ik begin er tog ook steeds meer aan te denken maar ik kan me er jammer genoeg nog steeds niet to zetten.,
mike

Berichten: 57
Antwoord #57 Maart 11, 2009, 20:45:40
edit2Rapporteer  
ik begin er tog ook steeds meer aan te denken maar ik kan me er jammer genoeg nog steeds niet to zetten.,
het juiste moment is het toch nooit ik ben nu ook nog steeds gestopt af en toe wel van die momentjes, maar dan moet je ff sterk zijn ik rookte meer dan 30 sigaretten per dag, afgelopen zterdag wezen stappen kwam dat rook hok binnen ik sloeg zowat stijl achter over wat een stank. nou succes Grin
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #58 Maart 11, 2009, 23:23:45
edit2Rapporteer  
Stoppen met roken is idd lastig.
Maar niet onmogelijk en soms ook eenvoudiger dan het lijkt.
Het lastige zit m in het feit dat je denkt dat je wel even stopt met roken.
Het nicotinemonstertje zal echter de eerste drie weken nadat je je laatste peuk heb aangeraakt om de haverklap helpen herinneren dat je een sigaret moet opsteken. En daarna ook nog legio maal totdat het helemaal afgezwakt is.

Je zal jezelf plechtig moeten beloven om nooit meer een peuk aan te raken. Nu niet, over een dag niet, over een jaar niet over 10 jaar niet, NOOIT NIET.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #59 Maart 14, 2009, 18:26:53
edit2Rapporteer  
nee, nu nog steeds niet Grin
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #60 Maart 15, 2009, 21:20:42
edit2Rapporteer  
Goed dat je nog steeds niet gerookt hebt!!!!
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #61 Maart 16, 2009, 02:14:45
edit2Rapporteer  
Goed dat je nog steeds niet gerookt hebt!!!!


Dank.. ThumpsUp Grin

- mike?
- Onzin?
mike

Berichten: 57
Antwoord #62 Maart 16, 2009, 18:34:02
edit2Rapporteer  
Goed dat je nog steeds niet gerookt hebt!!!!


Dank.. ThumpsUp Grin

- mike?
- Onzin?
Nee nog steeds niet gerookt, heb er eigenlijk weinig last meer van gebruik ook geen pillen meer dus we gaan er nog steeds voor  Wink
onzin

Berichten: 451
Antwoord #63 Maart 16, 2009, 18:54:11
edit2Rapporteer  
ja waar zal ik beginnen

ik rook nog wel een beetje is al wel wat minder maar doe het nog steeds en dat is het hem nou juist ik vind het lastig, moeilijk denk dat ik het 3 weken volgehouden heb zonder ook maar iets. maar toen trok ik het ook echt ef niet meer mn kop staat er niet naar en er zitten me gewoon veel dingen dwars op dit moment en ik ben nogal zwak dan op zon moment en grijp er dan toch weer naar, ik weet het het is super slecht dat ik het gedaan heb en vind mezelf ook eigenlijk gewoon een slappe lul, want als ik de reacties van andere mensen zie die het wel zo kunnen dan denk ik altijd van als zij het kunnen dan moet ik het toch ook kunnen

maar blijkbaar dus niet
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #64 Maart 16, 2009, 19:06:10
edit2Rapporteer  
ja waar zal ik beginnen

ik rook nog wel een beetje is al wel wat minder maar doe het nog steeds en dat is het hem nou juist ik vind het lastig, moeilijk denk dat ik het 3 weken volgehouden heb zonder ook maar iets. maar toen trok ik het ook echt ef niet meer mn kop staat er niet naar en er zitten me gewoon veel dingen dwars op dit moment en ik ben nogal zwak dan op zon moment en grijp er dan toch weer naar, ik weet het het is super slecht dat ik het gedaan heb en vind mezelf ook eigenlijk gewoon een slappe lul, want als ik de reacties van andere mensen zie die het wel zo kunnen dan denk ik altijd van als zij het kunnen dan moet ik het toch ook kunnen

maar blijkbaar dus niet

lukt je vanzelf wel een keer, als je er maar helemaal 100% voor gaat  ThumpsUp
-Mark-

Berichten: 451
Antwoord #65 Maart 16, 2009, 19:11:40
edit2Rapporteer  
je bent ig al beter opweg als ik, ik kan mezelf er egt nog niet teo zetten. bij de gedachten mis ik het al...
dimitri
Gast
Antwoord #66 Maart 16, 2009, 21:11:47
edit2Rapporteer  
@ Onzin,

Ik durf het haast niet te zeggen als topic starter........ ik ben ook geknakt........
Heb een helleboel te regelen voor m`n bruiloft binnekort wat iets te gezzzzzelllligggggeeee avonden met mijn vriendin opleverd met een drankje erbij..... ik ben geknakt, probeer het na de bruiloft nog een keer.

Ik ben dik 2 maanden zonder enig probleem gestopt geweest en rook een heel stuk minder dan dat ik hier voor weg pafte.

Iig voor de mensen die ook zijn gestopt. NEEM HIER GEEN VOORBEELD AAN!!!!
henkert

Geen avatar

Berichten: 74
Antwoord #67 Maart 16, 2009, 21:41:05
edit2Rapporteer  
ik zeg, gewoon doen
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #68 Maart 16, 2009, 23:22:24
edit2Rapporteer  
Met alle respect "een heel stuk minder roken" is nog steeds roken mannen.
Je rookt wel of je rookt niet en niet half.

Ik hoop dat het jullie de volgende keer wel lukt Grin
mike

Berichten: 57
Antwoord #69 Maart 16, 2009, 23:50:35
edit2Rapporteer  
als je nu hier een beetje gaat rondkijken / lezen helpt dat echt wel
ja dat zegt al genoeg als je dat gaat lezen, nou ik hou het maar vol denk ik ThumpsUp
mike

Berichten: 57
Antwoord #70 Maart 16, 2009, 23:51:02
edit2Rapporteer  
ik weet het zeker
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #71 Maart 17, 2009, 19:15:54
edit2Rapporteer  
ik weet het zeker


mooi Grin
mike

Berichten: 57
Antwoord #72 Maart 18, 2009, 00:04:57
edit2Rapporteer  
volgens mij zijn er niet zo heel veel stoppende mensen meer actief hier, ben een van de weinige maar geen probleem hoor blijf dit topic gewoon dagelijks lezen, dat helpt wel degelijk  ThumpsUp
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #73 Maart 18, 2009, 00:13:49
edit2Rapporteer  
Hohoho, hier nog een doorbijter....  Grin
Inmiddels sinds 2 januari clean and still going strong....  ThumpsUp Grin
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #74 Maart 18, 2009, 20:10:59
edit2Rapporteer  
super! Hou vol  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.