Kite set voor op zee met goede low end

martijnc

Berichten: 669
Antwoord #25 December 07, 2009, 22:04:56
edit2Rapporteer  
naja heb wel sexwax, zal eens kijken hoe dat werkt. moet ik dat eerst verwarmen?

naja dan wacht ik wel totdat de volgende QR er weer is
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #26 December 07, 2009, 22:07:15
edit2Rapporteer  
sexwax kun je zo smeren.
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #27 December 07, 2009, 22:13:53
edit2Rapporteer  
iemand die voor paar 10tjes die QR erop wil zette
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #28 December 07, 2009, 22:31:36
edit2Rapporteer  
Morres, hoe werkt dat met dat kaarsvet? gewoon erop druppelen of erin drenken?
1-depowercord en 5th goed laten drogen.
2-Kaarsvet smelten in een bakje die in heet water staat (waxinelichtjes zonder het lontje in dat bakje smelten dus)
3-depowercord/5th erin dompelen (niet tegelijk, gaat het aan elkaar plakken) als het touw erin ligt, ff het materiaal naar elkaar toedrukken, zodat de kaarsvet goed erin dringt.
4-het gewaxte deel boven het bakje kaarsvet strak trekken zodat er zoveel mogelijk uitlooopt.
5- bovende 2 stappen herhalen
6-drogen
7- de bar ff paar keer goed tegen de gewaxte delen schuiven

klaar


3waxine lichtjs is genoeg (écht!)
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #29 December 08, 2009, 12:18:49
edit2Rapporteer  
bar is niks mis mee, alleen QR, geen poep praten.
9knp is idd niet haalbaar met jouw gewicht, zeker niet op zee.

De QR zit aan de bar is het niet?? Nou als de QR niet te releasen is dan is het levensgevaarlijk. Gaastra blijft daarvoor zijn kop in het zand steken blijkbaar want ik zie nog steeds nergens een officiele mededeling naar buiten komen.
bce

Berichten: 85
Antwoord #30 December 08, 2009, 12:43:32
edit2Rapporteer  
Misschien is een flexifoil ion2 14.5 een goed alternatief voor wat je zoekt.
Ik vaar met een atom 15 2007 in combinatie met een nobile 555 2006 129*39.5 en kan weg met een 12 knopen. De lowend van de ion is net iets beter en kite draait wat sneller dan de atom en je board is net wat groter. (gewicht 85kg). De highend van die kites is echt super. Ik kan de atom met 18 knopen vlot beheersen zonder het gevoel te hebben alle controle te verliezen en in risicovolle situaties terecht te komen. Ik heb hem al gevlogen bij pieken boven de 20 knopen maar dan was de fun er uit.
Wil je echter ook wat wave riden en koop je een wave board erbij dan denk ik dat je beter wat kleiner gaat van kite en met door de snelheid van de kite je low end vergroot.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.