Info over Agadir

leonmeijer

Berichten: 107
Juli 04, 2010, 22:51:22
edit2Rapporteer  
Wie heeft voor mij informatie over kiten in Agadir? Ik wil daar in septeber naar toe. Heeft iemand een idee welk hotel je daar het beste kan boeken (vlak bij de kite spot) en mag natuurlijk ook een appartement zijn.

Hoor graag jullie ervaringen.

Leon
bce

Berichten: 85
Antwoord #1 Juli 05, 2010, 10:18:09
edit2Rapporteer  
Ik ben een jaar of 3 geleden naar hotel iberostar founty beach club geweest eind september. Je kon daar heel makkelijk vanuit het hotel het strand op en voor het hotel kiten. Er was voor het hotel geen kiteclub maar er lopen genoeg marokanen die al iets van kiten weten om kite aan te nemen of op te laten.
Het leuke was dat ik mijn surfbag op het bewaakte strand van het hotel kon achterlaten en dat vrouw en kind dat rustig konden genieten zonder lastig gevallen te worden door opdringerige verkopers.
Er was toen een surfclub met een paar verdwaalde kiters en oude kites in de baai zelf maar daar heb ik nooit gevaren.
Meestal zat er een 4a5bft dus grote kites meenemen.
leonmeijer

Berichten: 107
Antwoord #2 Juli 18, 2010, 15:05:17
edit2Rapporteer  
Bedankt voor je informatie bce.
Ik twijfel nog steeds of ik naar Agadir moet gaan of naar Dahab nabij het Harry Nass centre.
Zal me nog even goed gaan verdiepen.

Iemand nog meer info?

Leon
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.