Rechtstreekse vlucht Zanzibar

2ndlife

Berichten: 79
Januari 01, 2014, 17:19:29
edit2Rapporteer  
Kitevrienden,

De beslissing is genomen en de bestemming gaat Zanzibar worden in augustus 2014. We gaan daar heerlijk onze huwelijksreis  InLove doorbrengen en tegelijkertijd genieten van al het prachtigs wat Zanzibar te bieden heeft (oftewel heel veel op het water doorbrengen).

Nu ben ik aan het zoeken naar vluchten en verblijf. Kan iemand mij meer vertellen over rechtstreekse vluchten naar Zanzibar en van waaruit deze vertrekken. Ik kan zowel uit Duitsland, België en natuurlijk Nederland vertrekken.

Ik hoop op jullie hulp en zal zeker jullie op de hoogte houden en achteraf een mooie review schrijven over onze vakantie.

Grt,

Patrick
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #1 Januari 01, 2014, 20:40:03
edit2Rapporteer  
Vorig jaar via België (brussel) naar Zanzibar gevlogen, direct vlucht met jetaitfly. Prima bevallen.

Hier verbleef ik http://www.bellevuezanzibar.com/

2ndlife

Berichten: 79
Antwoord #2 Januari 02, 2014, 10:24:34
edit2Rapporteer  
Top zal het eens bekijken heb je verder nog suggesties???
Robberto

Berichten: 29
Antwoord #3 Januari 02, 2014, 13:28:28
edit2Rapporteer  
Emirates vliegt vanuit AMS naar Zanzibar voor dezelfde prijs als vanuit Brussel, prima maatschappij

Gefeliciteerd trouwens, Zanzibar lijkt me een mooi combi! Ben ook nog op zoek naar een mooie combinatie van huwelijksreis en een kitevakantie! Wij trouwen in juli, precies in het hoogseizoen helaas Sad



Nature

Berichten: 1295
Antwoord #4 Januari 02, 2014, 13:38:12
edit2Rapporteer  
Brussel met Jet air  zijn heeeeeeeeeel coulant met boardbag als je m vooraf boekt voor 40 euro per enkele reis   krijg je 32 KG gratis erbij.
Mag je dus (25 KG koffer  +  32KG boardbag + handbagage)

Soort arke fly.
Eten vond ik goed en service ook al in al een van de betere vluchten t afgelopen jaar.
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #5 Januari 04, 2014, 11:51:40
edit2Rapporteer  
Ik ben nu aan t boeken: arkefly E 560 vanaf schiphol
Jetair E 770 vanaf brussel

Ik heb telnr van een taxi chauffeur in paje, kosten zijn usd 50
Is er nog iemand vd partij in februari om taxi kosten te delen?


Mod: nwe jaar> nwe smileys op dit forum ?

Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #6 Januari 05, 2014, 21:13:55
edit2Rapporteer  
Ik ben nu aan t boeken: arkefly E 560 vanaf schiphol
Jetair E 770 vanaf brussel

Ik heb telnr van een taxi chauffeur in paje, kosten zijn usd 50
Is er nog iemand vd partij in februari om taxi kosten te delen?


Mod: nwe jaar> nwe smileys op dit forum ?



Begin of eind feb?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #7 Januari 06, 2014, 16:16:25
edit2Rapporteer  
Zanzibar zou ik alleen heen willen op huwelijks reis of zo... Voor het Kiten hoef je het daar niet om te doen... Die ligt meestal toch op t water of je heb een 15m bij je. Echt het is er mooi maar waaien doet t er niet echt.
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #8 Januari 07, 2014, 01:09:52
edit2Rapporteer  
@faxie, helaas laatste week feb. Begin feb is qua wind beter. Ga jij in t begin of eind
heb wel hutje gereserveerd maar zit nog naar de ticketprijs te kijken

ooo, en ik kan mijn inenting boekje weer nergens vinden en ik vind die malaria tabletten tering duur.

@arend voor beginners is t -in feb- echt (na Dakhla) nr 1 spot. Ik ga iemand les geven. Dakhla is nu jassenweer, en Zan is net badwater. De wind komt s ochteds vroeg op en in de middag.
Voor veel wind moet je in feb trouwens in Adicora zijn, echter bij de Antillen is weer een lekkere uitbraak van Zika (+dengue).

Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #9 Januari 07, 2014, 04:15:00
edit2Rapporteer  
Ik weet nog niet of ik ga... was er september ook en toen had ik geen wind... maar ik hou het nog wel open als optie.

Malaria tabletten zijn niet echt nodig daar...
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #10 Januari 07, 2014, 09:18:52
edit2Rapporteer  
Ben vorig jaar in feb geweest, 2 dagen met 14, 3 dagen met 11 en nog 2 dagen met 9.
Zodoende alle dagen kunnen kiten.

malariatabletten heb je niet nodig daar.
skydivesanta

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #11 Januari 07, 2014, 16:19:26
edit2Rapporteer  
verblijf je toevallig hier :

http://www.whitesandvillas.com

Zijn ze nu aan het afwerken... Ziet er niet slecht uit, maar voor 600$ per nacht... Tongue

Op hun fb zie je de vorderingen Grin
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #12 Januari 08, 2014, 01:59:51
edit2Rapporteer  
@skydive erg mooi, maar ik heb net genoeg voor de ticket, en eigenlijk zelfs dat niet. Vorige keer kon ik tenminste bij de kiteschool slapen, was schoon. Wie betaalt er nu 600 dollar? Toen ik r was waren die hotels failliet aan het gaan. Investeerders zijn vast chinezen...

Ik heb gereserveerd bij crazy mzungos of zo. Maar ik twijfel net als @faxie. Ik weet eigenlijk niet hoe koud dakhla is in feb.  Dan heb je tenminste geen dengue....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.