Rechtstreekse vlucht Zanzibar

2ndlife

Berichten: 79
Mei 29, 2014, 09:18:59
edit2Rapporteer  
Collega's,

Eindelijk is het dan zover en ga ik naar het paradijselijke Zanzibar. De trip staat gepland voor half augustus. Nu loop ik er echter op vast dat ik geen rechtstreekse vlucht kan vinden.
Kan er iemand mij vertellen welke maatschappij er rechtstreeks vliegt??? We kunnen vertrekken vanaf.

Brussel
Düsseldorf
Amsterdam

Ik hoor het graag,

Grt en alvast bedankt voor jullie reacties
rhmulder

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #1 Mei 29, 2014, 09:35:05
edit2Rapporteer  
Gaan volgens mij geen directe vluchten. Op www.skyscanner.nl kun je de beste verbinding opzoeken. Have fun!
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #2 Mei 29, 2014, 09:36:01
edit2Rapporteer  
Arke vliegt rechtstreeks,tenminste met een korte tussenstop op Mombasa,zie website

De vliegtijd naar Zanzibar is zo'n 9,5 uur en de vlucht wordt gecombineerd met het Keniaanse Mombasa. U vertrekt vanaf Schiphol en na 7.290 kilometer vliegen, landt u op Zanzibar International Airport. Deze internationale luchthaven ligt aan de westkant van het eiland, ten zuiden van Zanzibar-stad. U bevindt zich hierdoor direct in het hart van het eiland.





 Ik ben destijds vanaf Parijs naar Dar es Salaam gevlogen met Air France,dus een tussenstoppie en toen met de speedboot naar Zanzibar.tof  ThumpsUp .Fijne reis  Joepie YeSS
rhmulder

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #3 Mei 29, 2014, 09:42:40
edit2Rapporteer  
Arkefly heeft soms wel directe vluchten, alleen kon het nu niet zien, dus moet je wellicht ff bellen ofmze in augustus vliegen. Met een tussenstop in Dar El Salaam kun je er ook komen of idd met de boot.
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #4 Mei 29, 2014, 12:53:25
edit2Rapporteer  
Laurens heeft gelijk. Arkefly enige rechtstreekse, met mini stop in mombasa (stelt niks voor, dan ruik je ook even kenia). Is ook de goedkoopste van alle alternatieven met kortste vliegtijd, mits je op tijd boekt. Op cheaptickets kun je t goedkoopste boeken, echter bij het boeken verschijnt niet de naam "arkefly". Dat zie je pas als de tickets ontvangt.

Die boot zou ik maar ff niet doen, laatst nog eentje onder gegaan, met wat toeristen.  Is niet de 1e keer...
bertvh

Berichten: 224
Antwoord #5 Mei 29, 2014, 13:58:37
edit2Rapporteer  
België bied wel rechtsreeksevluchten aan met terugvlucht ook viamombassa
Tweaky

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #6 Mei 29, 2014, 14:47:48
edit2Rapporteer  
Vanuit Brussel inderdaad met JetAir.
Deze vliegt rechtstreeks en heeft op de terugweg een tussenlanding op Mombasa.
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #7 Mei 29, 2014, 16:51:17
edit2Rapporteer  

Inderdaad Jetair, rechtstreeks en ook nog eens voor een schappelijke prijs.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.