PIQ

KappuhH

Berichten: 3273
Juni 04, 2016, 12:05:12
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=z1_hJ-ZT7Ss


Zelfs live je spronghoogte op je board zien!
Kemperman

Berichten: 491
Antwoord #1 Juni 04, 2016, 13:49:43
edit2Rapporteer  
Gaaf dat je gelijk kan zien hoe hoog je hebt gesprongen! Alleen jammer dat met steeds meer devices het moeilijker wordt om met elkaar te vergelijken.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #2 Juni 04, 2016, 22:59:21
edit2Rapporteer  
Dat zijn twee tegenstrijdige uitspraken Thom....
ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #3 Juni 06, 2016, 08:34:04
edit2Rapporteer  
Inderdaad, met vergelijken bedoelt Kemperman natuurlijk dat (uitgaande dat er geen verschillen zijn tussen de meetapparatuur van één merk) er verschil zal bestaan tussen de verschillende merken. Zoals we dat ook gezien hebben tussen de WOO en Xensr waarbij de laatste gemiddeld hogere meetresultaten rapporteerde (soms wel +10m).

Ik vind de toevoeging van het uitlezen wel erg handig,  tijdens de sessie heb je vaak een sprong die echt indruk heeft gemaakt, hierdoor heb je direct de mogelijkheid deze uit te lezen. Ik lees wel dat hiervoor het knopje moet worden ingedrukt. Dus dat betekend vaker even met de kite op 12 uur dobberen. Ik ben benieuwd of dat altijd even vlekkeloos werkt.

Maar ik ben vooral benieuwd... hoe zit het met de kwaliteit?: meet nauwkeurigheid, consistente uitslagen, sociaal platform, batterij duur. Dus testen, testen, testen..

Door de ogenschijnlijke fouten in de meetgegevens van de WOO en uit de test gebleken missen van 10% van de sprongen bestaat hier duidelijk nog ruimte voor een speler die het beter doet. Of de Xensr zichzelf inmiddels heeft verbeterd ben ik ook wel benieuwd naar.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #4 Juni 06, 2016, 10:02:13
edit2Rapporteer  
Erik misschien moet je je huiswerk even doen Smiley  Xensr heeft altijd openkaart gespeeld en gezegt dat er calculaties niet kloppen van Firmware 1.0 tot 1.03 kwam het voor dat er Glitches inzaten erg makkelijk te zien.

Nu zijn we bij 1.06  Super stabiel en calculaties lopen vrijwel synchroon tussen 2 devices.
Ben ook benieuw naar PIQ

Teston is weten though Smiley
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Juni 06, 2016, 10:57:04
edit2Rapporteer  
Met zoveel verschillende devices ontstaat er een markt voor een gedeeld leaderboard.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #6 Juni 06, 2016, 16:59:18
edit2Rapporteer  
Die PIQ heeft aanzienlijk meer "meet assen" dan de WOO. Zou dat ook nauwkeuriger zijn dan?
Lukic

Geen avatar

Berichten: 109
Antwoord #7 Juni 10, 2016, 16:39:22
edit2Rapporteer  
Voor de Xensr is recent ook de mogelijkheid dat je hem gebruikt icm met een android smart watch. Dan heb je dus je spronghoogtes en andere info realtime (en zonder dat je nog een knopje hoeft in te drukken) op je pols. Nog net ff wat praktischer!!
davedej

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #8 Augustus 01, 2016, 07:43:24
edit2Rapporteer  
Eerste vergelijking mtussen de PIQ en de WOO ziet er goed uit;
http://www.wetestkites.com/2016/07/31/north-piq-vs-woo-sports-jump-height-and-air-time-part-1/

Dave
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #9 Augustus 01, 2016, 07:51:40
edit2Rapporteer  
Zag de vergelijking. lijkt dus redelijk overeen te komen met de woo. Xensr zijn ze nog minder positief over zag ik.

Wat is het voordeel van realtime info?Ik vind het juist wel leuk als ik terugloop van de spot en ben nog ff aan het discussieren over dat het wel echt hoog leek te gaan en dat ik denk dat het een pr is.
Maargoed zo is voor alles wellicht wel wat te verzinnen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.