Nieuw Pak

2ndlife

Berichten: 79
Augustus 13, 2016, 08:59:12
edit2Rapporteer  
Beste,

Ik ben toe aan een nieuw pak. Nu heb ik een psycho 2. Ben hier zeer enthousiast over maar ben nu echt toe aan iets nieuws omdat hij versleten begint te raken. Kunnen jullie mij adviseren over de nieuwe pakken etc. Sta open voor alle merken en suggesties dus maak me gelukkig.

Ik hoor graag van jullie

Thanks
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Augustus 13, 2016, 09:54:56
edit2Rapporteer  
https://www.wetsuitoutlet.co.uk/
barry

Berichten: 361
Antwoord #2 Augustus 13, 2016, 10:08:24
edit2Rapporteer  
ben je op zoek naar een 5,4of 3mm suit
backzip,chestzip.

ik zou niet gelijk naar het duurste pak in de lijn kijken ik vind bijvoorbeeld de billabong foil en revolution hele goede pakken voor een prima prijs.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #3 Augustus 13, 2016, 19:38:44
edit2Rapporteer  
ben je op zoek naar een 5,4of 3mm suit
backzip,chestzip.

ik zou niet gelijk naar het duurste pak in de lijn kijken ik vind bijvoorbeeld de billabong foil en revolution hele goede pakken voor een prima prijs.


toevallig ...... nou toevallig (?!) ....... heb ik een billabong wetsuit en ik ben daar zeer tevreden over.

Wat wel even wennen is, is het aan- en uittrekken van zo'n frontzipper. Gelukkig staan op Youtube enkele goede instructiefilmpjes.

Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #4 Augustus 13, 2016, 20:03:05
edit2Rapporteer  
Ik heb nu vanwege garantie sinds lange tjid weer een backzip, maar de volgende gaat toch echt weer een frontzip worden. Komt veel minder water door.

Trekt ook makkelijker aan en uit als je 't mij vraagt. Geen gedoe met die stomme flap op je rug die je over je hoofd moet trekken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.