Naish Global Directional Verloren op de Slufter

Brett

Geen avatar

Berichten: 4
Oktober 02, 2016, 23:21:16
edit2Rapporteer  

Vandaag op de Maasvlakte mijn "oude vertrouwende" Naish Global Directional kwijtgeraakt in zee.

Hij is wit en heeft een GoPro mount op de neus zitten. Kan niet missen. Mocht je hem ergens gevonden hebben laat dan een reactie achter en maak je mijn dag weer goed.

Henk
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Oktober 02, 2016, 23:51:19
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Maasvlakte%20-%20Strand%20Slufter

Mooie golven zeker met aflandige wind Wink
Brett

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #2 Oktober 03, 2016, 07:11:29
edit2Rapporteer  
Beste Evan Misschien is het na het tikken van 8651 berichten eens tijd om buiten te gaan spelen in de golven van de Slufter. NW en aflandig? Graag zinnige berichten tikken. Dank!
chico

Berichten: 1112
Antwoord #3 Oktober 03, 2016, 07:50:06
edit2Rapporteer  
Brett. Evan is rigth. Als je iets meer van die berichten zou lezen dan weet je dat Evan geen onzin verkoopt.

Jou Global drijft waarschijnlijk in de shiplanes. Daar zit je zo met NW en afgaand tij
ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #4 Oktober 03, 2016, 07:51:03
edit2Rapporteer  
Brett waar denk je dat je uitkomt als je in de problemen raakt, net op het moment toen je aan het overwegen was weer richting de kust te gaan varen?

Ik kan me nog een mooie reddingsactie herinneren met twee onderkoelde mannetjes waarvan 1 niet eens gezocht werd Grin
chico

Berichten: 1112
Antwoord #5 Oktober 03, 2016, 07:55:21
edit2Rapporteer  
Ja en toevallig was een van die mannetjes mijn vriend Rob en deed ik de melding. Ook NW. Zwaai zwaai zo richting de UK. En ik ken meer van dat soort verhalen daar
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6 Oktober 03, 2016, 09:09:38
edit2Rapporteer  
Deze situatie is gewoon lastig.

NW is (bijna pal) aanlanding op het MV2 noorder strand.
NW is schuin aanlandig op het MV2 wester strand.
NW is aflandig als je de hoek omgaat bij de Slufter. En zelfs dan lijkt er niks aan de hand want iets verder ligt Oostvoorne, Rockanje of Goerree. Echter kom je daar nooit aan vanwege de stroming, maar dat zie je niet staan op de kaart.
Brett

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #7 Oktober 03, 2016, 11:52:53
edit2Rapporteer  
@Karel79 Jij komt vaker op de Slufter :-)

Mocht iemand, ook op vakantie in de UK, Noordwijk of Texel, een Naish board tegenkomen dan hoor ik het graag.

Voor een eenvoudige uitleg over hoe het zit met de stroming langs de kust:
http://www.ecomare.nl/fileadmin/ecomare/encyclopedie-nieuw/content-vleet.php?language=0&id=3111&item=Zeestromingen

Brett

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #8 Oktober 06, 2016, 09:53:02
edit2Rapporteer  
Bordje weer terug dankzij Dennis111111 Gek genoeg niet ver van de plek van verdwijning. Dus geen vaargeulen, Texel of de UK.

Mijn dank is groot!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.