|
|
|
onderaqua
|
(up_kitesmiley)Lekker dat jullie het fijn gehad hebben wij vertrekken 22 oktober hihaaaaaaaaa
|
|
|
wazzaah
|
Volgende week ff weekje El Gouna, hebben de kitekings nog tips? wat moet er mee qua maten? 5, 7, 8, 9, 10, 12, 15, 17? Of Haring nog linkje naar een filmmpje ofzo?
|
|
|
|
|
joepje
|
Mannen, wat is het bete/ leukste hotel om te doen in Marsa Alam?
|
|
|
|
wazzaah
|
Paar minuten lopen? Hadden jullie geen gratis upgrade dan?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Paar minuten lopen? Hadden jullie geen gratis upgrade dan? Nee.. waar kon je die krijgen dan ? Ben jij er ook geweest ? Dacht dat je naar El Gouna was geweest vorig jaar ? Een van de Kite Kings is er al meerdere keren geweest en heeft nu een diamanten bandje. Dit houd in Ijskoud bier uit een glas En niet lopen, want je kamer zit tegenover de spot, ongelofelijk Na een keer heb ik het wel gezien daar, maar dat is persoonlijk. , daarom dit jaar met de Badt gastuh on Tour naar Sardinië Ik wil er nog een keer heen als ik dement en oud ben en dat een blonde gewillige verpleegster mijn rolstoel wil duwen naar het einde van de steiger. Daar gaan we dan heerlijk snorkelen en denk ik dan dat ik in een aquarium zit met mijn blonde verpleegstertje
|
|
|
wazzaah
|
Kreeg je bij t inchecken, gast zag natuurlijk gelijk dat wij bekende kiters waren, ah mister! famous kitesurfers, free upgrade for you! Dus begane grond, achter t kitehokkie. Alleen wat verder lopen naar de vreetschuur.
Zal ook nooit mijn favoriet worden, maar last-minute wind checken en gaan is het een goede optie.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nog effe en dan gaan we weer RIDE EN DEBEUN gezellig met z'n twee'n de rest van de kitekings mocht hier niet meer komen vanwege zeuren over lauwbier heerlijk weer richting egypte en de hele week los gaan in dat heerlijke warme water nog een paar dagen klussen en dan gaan we los JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
E-OnE
|
Hi Guys, ff vraagje, wil denk ook in sep nog 8 dagen gaan. Maar klopt het dat je 50, - euro moet betalen om te mogen kiten bij het kitecenter?
|
|
|
FRans qxl
|
Hoe diep is het water in de lagoon ????...... Het lijkt wel alsof het overal net een metertje diep is in de lagoon. Of zijn er ook diepere stukker in de lagoon waar het dieper is als 1,5 m...???
|
|
|
|
bramvk
|
..., echt iedere dag goede wind (veel met de 9m kunnen knallen), ......
Ik ga daar morgen heen. In de tas een 9m en 12m. Klopt mijn inschatting dat de 7m thuis kan blijven?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ga daar morgen heen. In de tas een 9m en 12m. Klopt mijn inschatting dat de 7m thuis kan blijven? https://www.windfinder.com/forecast/marsa_alam Hoe zwaar ben je ? Als je ruimte en gewicht in je kite tas heb zal ik alles meenemen en anders de 7 thuis laten Hoe diep is het water in de lagoon ????...... Het lijkt wel alsof het overal net een metertje diep is in de lagoon. Of zijn er ook diepere stukker in de lagoon waar het dieper is als 1,5 m...??? Niet dieper dan een metertje of minder, hangt ook van hoog en laag water af Maar klopt het dat je 50, - euro moet betalen om te mogen kiten bij het kitecenter? Klopt, gelijk is dit voor de storage opbergen van je kite en gebruik aggregaat en hulp bij het starten en neerhalen van je kite.
|
|
|
bramvk
|
Ik ga daar morgen heen. In de tas een 9m en 12m. Klopt mijn inschatting dat de 7m thuis kan blijven? https://www.windfinder.com/forecast/marsa_alam Hoe zwaar ben je ? Als je ruimte en gewicht in je kite tas heb zal ik alles meenemen en anders de 7 thuis laten 78 KG-tjes. Neem anders de 7m wel mee als handbagage. Past nog van alles bij in de rugzak van de 7m.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo druk met inpakken en alles in orde maken de wind voorspellingen zien er goed uit we gaan los john jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
joosie
|
Zoooo lekker hoor veel plezier John als ze er weer is Groeten aan Tijger Lilly
|
|
|
|