Zeker ????
Maar serieus, ik schreef "het lijkt me". Ik zeg niet dat t zo is.
Het viel me op omdat de plaatjes vd bar met en zonder lijnen er anders uit zien.
, wie zegt dat ik juist op jouw reactie reageerde, mijn reactie was gericht op het kritiseren van technische productkenmerken; het bij voorbaat al vaststellen dat
gaat natuurlijk lekker afbreken
zonder het product zelf langer getest te hebben
Overigens ben ik t geheel niet eens met je. Klepjes om je lijnen op te rollen != Clean ????????
Een clean ogende Tesla (stroomlijn/organische vormen) ziet er idd ook niet uit als hij een kerstboom achterin heeft liggen met open klep... of wanneer de deuren openstaan. Hier is de bar idd NIET clean als hij opgerold is, maar welke bar is dan wel 'clean'? Bovendien, wie kijkt er dan naar een bar? Die ligt achterin of in de tas oid.
Mijn interpretatie van 'clean' berust op hoe de bar eruit ziet wanneer je aan het kiten bent en dan vind ik hem er 'cleaner' uitzien dan een hoop hondenbotten met geïntegreerde floaters (bv Naish en Cabrinha)
Cheers
PS: de prijzen van barren zijn jarenlang lager geweest omdat het ook van veel simpeler en makkelijker te vervaardigen materialen was gemaakt. Maar als je alleen al gaat kijken naar de huidige lijnkwaliteit en je nu ook vaker extensions erbij geleverd krijgt, de techniek die nu gebruikt wordt voor een goed werkende swivel en QR en die vergelijkt met barren van 10 jaar geleden... Alles is lichter geworden, maar het moet iig meer krachten aankunnen voor huidige tests dan vroegere tests.
Vreemd is dat iedereen wel twintips van >600 Euro voor normaal beschouwd, terwijl de highend barren qua productieproces veel arbeidsintensiever zijn.
Tuurlijk, alles kan breken, maar dat uiteindelijk het meeste in de kiter en zijn gebruik en omgang van het materiaal. Hoe vaak zand en zout niet afgespoeld worden en daarmee swivels en QR slechter laten werken. Of hoe op parkeerplaatsen carbon en glasvezeldelen neergesmeten worden... Vind je het vreemd dat de daar ontstane haarscheuren dan in een piekkracht op het water het product kunnen laten 'ploffen'?