|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Richard, wat zit je te roken...... je zegt: "voor als nog nu maandag maar schuift op naar maandag let maar op OPLETTEN DUS " * maandag schuift op naar maandag? * let maar op, opletten dus? wat gaat er nu gebeuren? het is nog veeeeeeeeeeeeeel te vroeg om te juichen. Een lage druk gebied bouwt zich op ten westen van Ierland maar is wel onder invloed van een gigantisch hoge druk gebied boven west europa, als dat H-gebied het wint komt er helemaal geen wind. dus nog niet te vroeg juichen. maar ik hoop met je mee....
|
|
|
Retard
|
Jij hebt erg veel verstand er van dat is niet fear , Wel interresant om dat allemaal te weten We zullen zien , Je moet toch wat doen op je stage Ik heb het wat aangepast
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Nou als je toch niks te doen hebt: het weerbericht; Synoptische ontwikkelingBoven West-Europa bouwt een hoogterug op. De as ligt van Spanje naar Noorwegen. De rugas aan de grond passeert dinsdag ons land vanuit het westen. Het hoog aan de grond ligt boven Midden-Europa. Op de Oceaan bevindt zich een brede zuidwestelijke stroming. Aan het einde van de week vestigt zich een volgend hoog boven Scandinavië, dit trekt oostwaarts. Het gehele rug-trogsysteem schuift dan oostwaarts. Vanaf zaterdag hebben we te maken met een cyclonale zuidwestelijke stroming. Hierin passeren diverse actieve frontale systemen ons land. Dinsdag passeert de grootschalige hoogtetrog ons land, we komen dan onder invloed van een tussen 40 en 50 NB gelegen, sterke westcirculatie waarbij storingen over ons land oostwaarts trekken. Modelbeoordeling en onzekerhedenTot en met zondag is de Uitvoer zeer consistent. We zien nu alleen nog donderdagnacht een hoge mistkans in de objectieve tabel van relatieve vochtigheden. Afhankelijk van het oplossen van mist is de maximumtemperatuur donderdag een wat onzekere factor. Vanaf zaterdag trekken kortgolvige storingen door de hoogterug oostwaarts. In de Eps kansverdeling van de neerslag zien we de neerslagkans dan ook sterk oplopen. Na het weekeinde zien we dat in het merendeel van de Leden de grootschalige hoogtetrog ons land vanuit het westen passeert. In de 2512 Uitvoer was dit slechts in circa 20% van de Leden het geval, in de 2612 Uitvoer in ongeveer 50% en in de 2612 Uitvoer ongeveer 85% van de Leden. De oplossing met een hoog boven Scandinavië en een anticyclonale continentale aanvoer is verdwenen. Wel zien we in ongeveer 20-30% van de Leden nog een hoog boven Noordwest-Rusland, maar wij verkeren dan onder invloed van een zuidelijke westcirculatie. Dit is ook de oplossing in de Oper Uitvoer.
|
|
|
Retard
|
Interresant Maar dus nog HEEL onzeker Weersverwachting.eu gaat in de favorieten
|
|
|
|
Retard
|
Bizarrrr
Hoeveel is zwart want dat staat er niet op +50?
|
|
|
|
Retard
|
IDEE om het event: N.A.P Maandag te doen ( Werkgever moet door betalen ) Wind VRIJ !!
Hopelijk komt het als nog zondag !
|
|
|
Shannon
|
Als dat plaatje van Heelix klopt, met dat zwarte gebied. Dan gaat er niemand t water op... toch
|
|
|
Ernestooo
Geen avatar
|
In het midden van een storm heb je 'het oog' zitten zoals ze dat noemen. In het oog is het windstil met een zonnetje. Dat zwarte zal het oog wel zijn , en als je er aan twijfelt gewoon even uit proberen.....
|
|
|
Idefixe
|
Woepie , die gaat weer bij m'n verzameling "zwarte gaten" een paar voorbeelden:
|
|
|
Shannon
|
In het midden van een storm heb je 'het oog' zitten zoals ze dat noemen. In het oog is het windstil met een zonnetje. Dat zwarte zal het oog wel zijn , en als je er aan twijfelt gewoon even uit proberen..... me neus, windstil is blauw.Jaja, een legenda kan ik nog wel lezen;). En nee ik ga het niet uitproberen. Misschien dan eerst wat zandzakken of bakstenen aan mn trapeze hangen
|
|
|
sjoerdsantema
Gast
|
Yessss dan heb ik net mijn 7 binnen!!!!
|
|
|
Idefixe
|
Ik zal het dan wel weer met m'n elfje moeten doen dan
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
das balen zeg wordt vrijdag geopereerd aan me voet dus dat wordt even niet kiten met me nieuwe speeltjes
|
|
|
Idefixe
|
morgen dan maar even vrij regelen voor de maandag
|
|
|
|
Retard
|
Echt he ! Als het zondag 23 knopen waait of meer en maandag 50 Kan het me niets schelen
|
|
|
martijnc
|
bah heb alleen een 10 op 't moment, dan maar thuis zitten zondag
|
|
|
mart
|
heb ook alleen maar een 10 en een 19 me 6 is kapot:S:S nog 3 weken wachten tot ik de nieuwe heb.
|
|
|
|
Marko
|
Gaat hard
|
|
|
ricadelic
|
Wordt leuk met NAP als het zondag ECHT los gaat )
|
|
|