Kiters uit Rotterdam , meld je!

Leon aero2
Gast
Antwoord #16275 April 26, 2009, 09:05:45
edit2Rapporteer  

En de oude Fuel in de prullebak gegooit????

Teminste daar had je het over. .  En Le@n hoe was me loopje ondanks de matige wind? 

Mwah het gras bij de buren is altijd groener.  Wink
En aangezien ik waarschijnlijk als enigen tevreden ben over de 2008 met name de high-end, doe ik er nog wel even mee varen.

Maar wie weet!   Grin  Vond het wel heel leuk om er even onder te hangen.

Je loop zag er goed uit! Ondanks de matige wind  ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #16276 April 26, 2009, 10:22:16
edit2Rapporteer  
Moet ik dan nu in mijn auto springen om mijn 8m bij Eurofun op te gaan halen????

Waarom ligt ie bij Eurifun Huh

Omdat hij brand gloedje nieuw is. Ze matchde de prijs van Lona -sport. Prima dus. Een mini switchblade voor Marco!!!!!!!!!

Vet man! Idd. gaat Eurofun de laatste tijd goed mee met de duitse prijzen. Zal daar ook langsgaan binnenkort voor een nieuwe trapeze en evt. kiteboard
Michiel.
Moderator

Antwoord #16277 April 26, 2009, 10:28:46
edit2Rapporteer  
Wat was het druk op Paalja gisteren! Cool Joepie Joepie

Volgens mij zag ik de Keizer voorbij varen, en Le@n en O nog gezien.
Verder zag ik Rudo voorbij komen. Wat veel OR Rises op Playa. Waren er echt veel! Gaat bijna richting Waroo aantallen loser

Wind was lekker weer ZW, en de temperatuur was goed. Idd. heel even echt stevige wind gehad (genoeg voor de 7m2), maar om 17u was de koek toch echt op.

Helaas ook twee behoorlijk ernstige gelukkig-liep-het-nog-net-goed-af ongelukken gezien. En een waarvan er iemand van respectabele leeftijd gewoon een leash aan zijn board klikte. En ik heb het nog iemand zien doen? Dit is toch 2009. Het eerste ongeluk met een paal is niet ver weg als dit soort mensen weer aanwezig zijn ThumpDown Undecided

@ Le@n: voordat je de Fuel09 gaat kopen serieus even de RPM testen. Ik hoor daar zeer goede verhalen over!
ItsMe.Erik

Antwoord #16278 April 26, 2009, 10:47:07
edit2Rapporteer  

En de oude Fuel in de prullebak gegooit????

Teminste daar had je het over. .  En Le@n hoe was me loopje ondanks de matige wind? 

Mwah het gras bij de buren is altijd groener.  Wink
En aangezien ik waarschijnlijk als enigen tevreden ben over de 2008 met name de high-end, doe ik er nog wel even mee varen.

Maar wie weet!   Grin  Vond het wel heel leuk om er even onder te hangen.

Je loop zag er goed uit! Ondanks de matige wind  ThumpsUp

Je bent niet de enige die tevreden is over het high end. Dit is namelijk de reden dat ik mijn 2008 fuel niet verkoop. Ik gebruik de 11m2 08 als de vervanger van een 9m2 De kite heeft immers hetzelfde bereik. Daarbij komt ook nog dat ik de 2008 modellen lekker speels vind varen, maar hij zal niet meer zoveel uit de tas komen als voorheen.

Ik ben met Michel Bandit-Dos eens het zal niet lang meer duren voordat mensen tegen de pallen knallen. Veel scholen waren relatief dicht bij de palen aan het lessen en iedereen vaart er tussen door. (Ik dus ook).

Wat was er trouwens mis met de oude grens palen. Die was toch ook prima. Overigens zie ik er nooit vogels drijven. Die zitten meestal in de hoek bij de slufter.
Michiel.
Moderator

Antwoord #16279 April 26, 2009, 10:57:01
edit2Rapporteer  
[Wat was er trouwens mis met de oude grens palen. Die was toch ook prima. Overigens zie ik er nooit vogels drijven. Die zitten meestal in de hoek bij de slufter.

Wij zijn de enigen die dat ons afvragen. De nieuwe grens slaat nergens op ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Overigens was met hoog water op een gegeven moment minstens 50% van de aanwezigen (en het was drukkkkkk!) achter die totempalen aan het surfen. Dus indruk maken ze niet op de massa.

Zag trouwens een huilende groene laaf op een bankje zitten van GZH. Hij had maar een 50 bonnenboekje bij zich, en dat ging hij niet redden voor zonsondergang loser schater
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #16280 April 26, 2009, 11:26:23
edit2Rapporteer  
Morgen beste dag deze week, maar hopen dat het niet te veel regent.

@MB en heb je hem kunnen overtuigen? Of was die bandit toch maar niks
Michiel.
Moderator

Antwoord #16281 April 26, 2009, 11:57:44
edit2Rapporteer  
Banditdos is een nikskite! loser schater

Nee, hij was overtuigd van de power en vooral depower. Maar totaal niet overtuigd hoe irritant een LEI is als je je board moet aanttrekken. Een Peter Lynn blijft immers dankzij het waanzinnige auto-zenith keurig op je wachten, wat je ook doet

Idd. morgen de beste dag, alhoewel de voorspellingen erg grimmig zijn, en snel veranderen. Helaas kan ik morgen en morgenavond niet Undecided

Maar volgens mij komen er meer kansen deze week ThumpsUp
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #16282 April 26, 2009, 12:13:03
edit2Rapporteer  
@mb haha, en gelijk heeft hij.

@Le@n Als je aan de rpm heb gehangen ook even schrijven.
Lucasss

Antwoord #16283 April 26, 2009, 14:18:08
edit2Rapporteer  
Zo was idd erg druk  gister op Palenplaya!
nog een leuk geintje gehad, me trapze los geschoten van me heup tijdens het varen Shocked
Zie dus me trapze aan me chickenloop bungelen Huh Word denk ik tijd voor een nieuwe!
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #16284 April 26, 2009, 14:58:31
edit2Rapporteer  
nog een leuk geintje gehad, me trapze los geschoten van me heup tijdens het varen Shocked
Zie dus me trapze aan me chickenloop bungelen Huh Word denk ik tijd voor een nieuwe!
Hey Lucasss, als je zo'n mystic haak hebt er gelijk afgooien en aan twee kanten vast zetten met de riem...
dan gewoon aantrekken als een broekje (rokje)
heeft niks met de nieuwheid/oudheid te maken
Mr the Emperor

Antwoord #16285 April 26, 2009, 17:14:50
edit2Rapporteer  
Vet man! Idd. gaat Eurofun de laatste tijd goed mee met de duitse prijzen. Zal daar ook langsgaan binnenkort voor een nieuwe trapeze en evt. kiteboard

Had ze een mail gezonden met alle prijzen die ik op internet heb gevonden, en gevraagd wat ze met de prijs konden doen. Alleen de prijzen uit de UK konden ze niet matchen, dat scheelde uiteindelijk maar iets van 50euro. Daarvoor haal ik hem ivm met garantie ed liever in een shop in de buurt.

Nu nog de Cabrinha Syncs bestellen. Heb ze even aangehad en ze geven echt een heel stuk meer ondersteuning. Wil gewoon graag een meer locked in feeling en Board-offs zijn voorloping toch echt nog een stap te ver. De prijs valt uiteindelijk ook wel weer mee.

Gisteren inderdaad present op het Autostrand.
Mr the Emperor

Antwoord #16286 April 26, 2009, 17:18:11
edit2Rapporteer  
Hey Lucasss, als je zo'n mystic haak hebt er gelijk afgooien en aan twee kanten vast zetten met de riem...
dan gewoon aantrekken als een broekje (rokje)
heeft niks met de nieuwheid/oudheid te maken

Heb hier ook last van gehad. Echt klote. Uiteindelijk van ellende een Mystic Warrior gekocht. En dat had ik echt veel eerder moeten doen. Het zit zo ongelofelijk veel beter dan die zit-trapeze. Die inverstering is hij meer dan waard.  ThumpsUp
Spoon

Antwoord #16287 April 26, 2009, 17:20:45
edit2Rapporteer  
hey dudes...

heel misschien heb ik vanaf a.s. vrijdag een eigenste auto!!

hoef ik nooit meer te smeken voor een rit of bij mn ouders Grin
maar dus..

morgen misschien?
ik ga hem in de gaten houden

ps: emperor!

als je die syncs hebt wil ik ze ook wel is testen
ben nog steeds op zoek naar een goede strap pad combinatie.

nu op het oog:
f-one straplock
cabrinha syncs
09 undergrounds straps/pads
Michiel.
Moderator

Antwoord #16288 April 26, 2009, 17:26:39
edit2Rapporteer  
Nu nog de Cabrinha Syncs bestellen. Heb ze even aangehad en ze geven echt een heel stuk meer ondersteuning. Wil gewoon graag een meer locked in feeling en Board-offs zijn voorloping toch echt nog een stap te ver. De prijs valt uiteindelijk ook wel weer mee.

Die dingen zien er idd. vet uit.
Op die boardjes van Eddy Lansink voor flysurfer ziet iets soortgelijks. En hij is koning van de board offs, dus dat gaat er vast prima mee.

Ik had vorig jaar ook echt een probleem met mijn Nobile voetbanden. Nu heb ik OR straps en pads, en die zijn veel comfortabeler. Maar het blijft gewoon lastig. Als ik ze strak genoeg doe om echt dat locked in gevoel te krijgen, dan krijg ik ze zowat niet aan, en daarna zowat niet meer uit.

Nu doe ik ze iets losser en het gaat prima,. Ik ben er nu achter dat de meeste boards waarbij je voet uit de band schiet gewoon door de geometrie van het board komt, en niet door de straps/pads e.d.
Of je de 666 nu met die Syncs uitrust of niet, happen zal hij altijd wel.

Met al die chop de laatste tijd moet er gewoon een ander board komen. De 666 vertoont al haarscheuren.

Morgen kan ik helaas niet. Waarschijnlijk wel woensdagmiddag alsook vrijdag. Hopen dat het wat gaat worden
Mr the Emperor

Antwoord #16289 April 26, 2009, 19:34:01
edit2Rapporteer  
Zodra ze binnen zijn ben je welkom hoor Spoon. Elk ander ook hoor trouwens. InLove Als ze bij de importeur op voorraad zijn heb ik ze volgende week, maar dat is nog even afwachten.
NIELZZZZ

Antwoord #16290 April 26, 2009, 19:58:10
edit2Rapporteer  
als je mystic trapeze heb moet je die haak waarmee je m vast trekt er op ze kop opdoen dan schiet die niet meer los.
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #16291 April 26, 2009, 20:29:36
edit2Rapporteer  
als je mystic trapeze heb moet je die haak waarmee je m vast trekt er op ze kop opdoen dan schiet die niet meer los.

hmmmm dat begrijp ik niet helemaal  Undecided
El Rudo

Antwoord #16292 April 26, 2009, 20:48:15
edit2Rapporteer  

hmmmm dat begrijp ik niet helemaal  Undecided
ik denk dat ie bedoelt, haak van binnen naar buiten wijzen - heb ik geprobeert maar bleef kudt (mijn buik is mss wat blubberiger?)
gewoon weglaten dat ding.
El Rudo

Antwoord #16293 April 26, 2009, 21:02:30
edit2Rapporteer  
wie waar morrrrrgenmiddag?
Robert H.

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #16294 April 26, 2009, 21:07:45
edit2Rapporteer  
Slufter of Oostvoorne morgen! Heb morgen de hele dag vrij, als de wind er is ga ik richting strand!
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #16295 April 26, 2009, 21:08:26
edit2Rapporteer  
Ik zit morgen middag op mn werk ThumpDown
Michiel.
Moderator

Antwoord #16296 April 26, 2009, 21:23:52
edit2Rapporteer  
Ziet er wel onstuimig uit zo op de guru.PRO voorspelling alsook WFSF. Pas dus op heren en dames van het goede leven ThumpsUp
Robert H.

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #16297 April 26, 2009, 21:35:24
edit2Rapporteer  
Haha, nja we zijn gewoon geen wind meer gewend!!
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #16298 April 26, 2009, 21:36:11
edit2Rapporteer  
wie waar morrrrrgenmiddag?

Zo te zien Zuid, dan ga ik ff bij Slufter kijken morgenmiddag  Wink
JO'Neill

Antwoord #16299 April 26, 2009, 21:49:10
edit2Rapporteer  
Tering!!
Staat heel de tijd dinsdag wind....dus ik op me werk gezegd kom maandag wel werken, dinsdag vrij........... Kan wel janken!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.