JorritPi

|
Het ziet er naar uit dat het woensdag middag weer feest is op Scheveningen!! Ik zal woensdagmiddag van de partij zijn als de weergoden het door laten gaan! 
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Zoals het er nu uitziet ben ik woensdag van de partij.
|
|
|
JorritPi

|
En ja hoor, de voorspellingen voor morgen zijn weer flink veranderd!  Zo te zien wordt het nu alleen maar een beetje cruisen ipv. vette kiteloops. :'(
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Ik twijfel nog. De spullen gaan wel in de auto, maar of ik ga..
Zeer twijfel achtig. Ik heb geen zin om alleen maar te cruisen
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Maar goed dat ik niet gegaan ben. Alhankelijk van de wind Vrijdag en/of van het weekend
|
|
|
JorritPi

|
Maar goed dat ik niet gegaan ben. Alhankelijk van de wind Vrijdag en/of van het weekend
Ja, het was de hele dag bagger, he. Ik begin windguru een beetje te haten! Ik heb dan wel de pro versie zonder 12 uur delay maar hoe dichter het bij het nu komt hoe minder wind er overblijft.
|
|
|
NIELZZZZ

|
ja het zou ook zaterdag gaan waaien maar volgens mij is dat ook weeer een dag opgeschoven.
|
|
|
koen-tjeee

|
Heb zelf niet de pro versie. Morgen 17 knoopjes en zaterdag meer wind. Best te doen toch?! Me 23m uit de kast 
|
|
|
spoetnik

|
Ja, zaterdag gaat de woei weer aan toch?? Eindelijk weer eens het water op. Sneeuw was erg leuk, maar water vindt ik net wat leuker!
|
|
|
koen-tjeee

|
Ja, zaterdag gaat de woei weer aan toch?? Eindelijk weer eens het water op. Sneeuw was erg leuk, maar water vindt ik net wat leuker!
Morgen, 17/18 knoopjes.?! Ook leuk
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Als het mee zit, vrijdag middag een uur of 2 op scheef
Zaterdag en Zondag afhankelijk hoe laat het gaat waaien. Ik denk zaterdag en zondag op Scheef. Is gaaf varen met weste wind.
Niels Chris. Jullie????? of gaan we zaterdag of zondag naar de slufter.
|
|
|
NIELZZZZ

|
wordt denk zondag beter als zaterdag,zondag hele dag wind denk  misschien dat ik morgen ook wel even kom op scheef,ben hele dag vrij maar ze komen de kinderkamer brengen tussen 11 en 3 handige tijd he  . en wil om 4 uur ff naar kerstborrel van een klant,maar als goed waait en ben op tijd dan ga ik wel ff.  en anders zondag sluf denk.
|
|
|
JorritPi

|
Morgen kan ik ook niet. Zaterdag en zondag ben ik beide dagen op Scheveningen te vinden als het een beetje fatsoenlijk waait. 
|
|
|
JorritPi

|
Jorrit is vandaag ook aanwezig! Lekker de kunst afstropen!
|
|
|
spoetnik

|
Zaterdag en Zondag wordt lekker!! Zaterdag ochtend ben ik van de partij. Voor 11 uur moet het gaan gebeuren denk ik.
|
|
|
NIELZZZZ

|
hoe vroeg zijn jullie op scheef zaterdag?
|
|
|
spoetnik

|
Ik hoop er zo rond een uurtje of 9 a 10 te zijn. Vanaf 11 uur wordt de wind wat minder (nog steeds lekker)
|
|
|
NIELZZZZ

|
misschien dat ik er dan ook vroeg ben moet 11 uur wel weer weg,dus ff uurtje knallen dan
|
|
|
ItsMe.Erik

|
hoe vroeg zijn jullie op scheef zaterdag?
Ik heel vroeg, immers ik moet ben toch vroeg het bed uit vanwege een huilende PUB.
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Ik hoop er zo rond een uurtje of 9 a 10 te zijn. Vanaf 11 uur wordt de wind wat minder (nog steeds lekker)
Inderdaad wind is na 12 uur ingekakt. Helaaaas kon niet erder weg op het werk. Nu alle pijlen op het weekend. Ik denk van het weekend scheef. Hoef ik niet zo ver naar de auto te lopen. Ha ha ha.
|
|
|
JorritPi

|
Was vanochtend nog even geweest. Van 10:00 tot 11:30, toe kakte ie helemaal in. En het valt niet mee om nog een beetje te varen met die pal aanlandige wind als het net aan is.
Ik gooi al mijn zinnen op zondag en mocht het morgenochtend om 10:00 nog waaien ben ik ook wel even van de partij.
|
|
|
NIELZZZZ

|
eric gooz hoe is het met de pup wat voor 1 is het dan? hoe laat ben jij op scheef dan morgen? wil me boardje wel ff proberen in de golven... moet wel 12 uur thuis zijn dus denk 9 half tien er te zijn. ik ga nu naar de laatste kerstborrel,deze op de fiets dus hoop dat ik er morgen uit kom  zondag wel sluf hoor!
|
|
|
ItsMe.Erik

|
ik probeer er eric gooz hoe is het met de pup wat voor 1 is het dan? hoe laat ben jij op scheef dan morgen? wil me boardje wel ff proberen in de golven... moet wel 12 uur thuis zijn dus denk 9 half tien er te zijn. ik ga nu naar de laatste kerstborrel,deze op de fiets dus hoop dat ik er morgen uit kom  zondag wel sluf hoor! Ik probeer er tussen 8 en 9 te zijn, beetje ruim genomen, maar het is afh. of de PUB meewerkt. Oja ik heb een labrador PUB. Een zeer dominant dier. Zondag ga ik ook naar de Slufter.
|
|
|
NIELZZZZ

|
ik heb een zeer dominante vriendin,maar een troost daar leer je best snel mee leven  tussen 8 en 9 man.....jij ben wel xtreme tegenwoordig met je tijden,nog ff en dan ga je snachts het water op. zie je morgen wel,ik ga zo ff overleggen met me meisje hoelaat we morgen weggaan.
|
|
|