Ocean-Limbo
|
Na een 8 en een 10m OR Flite, ook maar de 14 aangeschaft Nou dan had ik er de 17m ook nog even bij genomen ........
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zomerproject: zelfbouwkit van Clearwater Hydrofoil ....
|
|
|
bramvk
|
Omdat de oude L te groot is geworden ...yeah ...dag kilo's...een nieuwe maat M ION Apex.
|
|
|
geloof68
|
Ik heb voor een zelfschroefoplossing gekozen: Shinn Model F Foil onder Jackson 145.
|
|
|
@LaurenS
|
Was toe aan een nieuwe trapeze,die carbon van Mystic zat wel lekker dus deze aangeschaft..Wel een spreaderbar van een Mystic Legend aan laten brengen(zelfde systeem als de Ion Apex),want ik vind die sluiting met dat insteek principe van Mystic helemaal niets.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Doe je goed Peet Je zult er zeer wss een hoop plezier van hebben
|
|
|
geloof68
|
Zians V3 Aquila 14m en Kima 7m zijn binnen! Fingers crossed dat onze zoon smaak van het kiten te pakken krijgt met zo'n nieuwe Kima .
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was toe aan een nieuwe trapeze,die carbon van Mystic zat wel lekker dus deze aangeschaft..Wel een spreaderbar van een Mystic Legend aan laten brengen(zelfde systeem als de Ion Apex),want ik vind die sluiting met dat insteek principe van Mystic helemaal niets. mooi hoor peet, zo'n hardshell is echt top
|
|
|
ErikFanatic
|
Aangezien de haak van mijn trapeze deels was gebroken een nieuwe trapeze gekocht bij van den Berg. En garantie op mijn Humanoid boots waar eentje was afgescheurd! Goed geregeld bij Frank van Wakestore.nl
|
|
|
manofglass
|
Gefeliciteerd André met de aquila 14 Heb m ook pas binnen maar nog niet mee gevaren Hoe oud is je zoon ook al weer? Mijn oudste (15) vaart met 52 kg altijd een maat kleiner dan ik (5,7,9,12,14) maar overweeg voor hem de overstap naar hantu De jongste (11) oefent met 38 kg met een uno 4 maar zal binnenkort wel overstappen naar een kima
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Doe je goed Erik! Nu weer wind en knallen
|
|
|
ErikFanatic
|
Dank! ondertussen ... druk bezig wind t zaaien
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zomerproject: zelfbouwkit van Clearwater Hydrofoil .... Dat is wel een draad waardig hier op het forum, in het zelfbouw gedeelte! Hoeveel heeft de kit je uiteindelijk gekost nadat de belasting met je klaar was? Wel heel interessant dit
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zomerproject: zelfbouwkit van Clearwater Hydrofoil .... Dat is wel een draad waardig hier op het forum, in het zelfbouw gedeelte! Hoeveel heeft de kit je uiteindelijk gekost nadat de belasting met je klaar was? Wel heel interessant dit prijs: 125 dollar, verzendkosten: 60 dollars, wachttijd: 10 dagen, belasting: 0 dollar, afwerking: netjes, communicatie: prima, instructiefilmpjes: duidelijk, volgende week ga ik beginnen. Ik weet nog niet of ik me aan het instructiefilmpje hou. Houd jullie op de hoogte.
|
|
|
DaSpike
Geen avatar
Logs: 0 | 114 uur
|
Zomerproject: zelfbouwkit van Clearwater Hydrofoil .... Dat is wel een draad waardig hier op het forum, in het zelfbouw gedeelte! Hoeveel heeft de kit je uiteindelijk gekost nadat de belasting met je klaar was? Wel heel interessant dit prijs: 125 dollar, verzendkosten: 60 dollars, wachttijd: 10 dagen, belasting: 0 dollar, afwerking: netjes, communicatie: prima, instructiefilmpjes: duidelijk, volgende week ga ik beginnen. Ik weet nog niet of ik me aan het instructiefilmpje hou. Houd jullie op de hoogte. Ik ben ook benieuwd. Filmpje van hem heeft mij goed geholpen bij het lamineren van mijn foil! En die werkt goed! Dus dit moet ook zeker werken.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
nieuwe fone bandit 10 10 meter , lekkere hangtime en boost in de eerste testride en loopt makkelijk
|
|
|
bramvk
|
De spullenboel aangevuld met een lichtweer board. Thx Andre
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Nieuwe bar Wel beetje teleurgesteld dat er geen barbag meer bijzit...
|
|
|
|
Mitchel_12000
|
Vorige week deze speeltjes opgehaald, een 9 en 11 meter Fluid Sky met barretje. Erg mooie kites. Ik heb tot nu toe slechts één keer aan de 9 meter test kite gehangen en op basis daarvan besloten ze te kopen. Met wat meer gebruikerservaring zal ik even een testverslagje schrijven.
|
|
|
|
|