Waroo-bar griptape laat los *update*

VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #25 Juli 26, 2006, 22:22:43
edit2Rapporteer  
@ Kuper
Top die link, maakt nog meer duidelijk dan die link naar de consumentenbond en nu kunnen ze er echt niet meer omheen!
xray

Berichten: 3688
Antwoord #26 Juli 26, 2006, 23:01:22
edit2Rapporteer  
Echt een BESTe kwaliteit...
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #27 Juli 27, 2006, 00:43:34
edit2Rapporteer  
Moet jij als moderator er dan doorheen komen met je BEST woord grapjes?  loser

BEST wel niet BEST he BESTe man die BESTe BEST kites, zo hebben we ze allemaal gehad en nu op naar de normale berichten  (grinnik_kitesmiley)
jelle192

Berichten: 189
Antwoord #28 Juli 27, 2006, 01:36:37
edit2Rapporteer  


Ten eerste: Best is niet Nederlands. Nederland heeft de regel wel al geimplementeerd, maar wie zegt dat het land waar Best is gevestigd dit ook heeft gedaan? Europese richtlijnen hebben geen directe werking (ze moeten eerst omgezet worden in een wet van het betreffende EU land).

Ten tweede: is Best niet Amerikaans? Zo ja: Dan hebben Europese richtlijnen in het geheel geen werking (de rechter hoeft dan ook de wet niet conform de richtlijn te interpreteren) en  de regel dan ook niet geimplementeerd zijn of worden.

Proberen kan natuurlijk overigens altijd. Bluf helpt vaak... (al kan je je afvragen of de bedrijfsjurist van Best schrikt als het een Amerikaans bedrijf is en iemand wijst naar europese regelgeving)
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #29 Juli 27, 2006, 01:41:19
edit2Rapporteer  
Het gaat om de shop waar je het koopt. Sony komt bijv. uit Japan, maar de producten worden in Europa verkocht door een shop dus gelden daar ook de garantie-wetten op. Zelfde is met Best zo, iedere shop koopt bij een hoofdkantoor in en verkoop het dan in eigen land.
jelle192

Berichten: 189
Antwoord #30 Juli 27, 2006, 01:59:58
edit2Rapporteer  
Het gaat om de shop waar je het koopt. Sony komt bijv. uit Japan, maar de producten worden in Europa verkocht door een shop dus gelden daar ook de garantie-wetten op. Zelfde is met Best zo, iedere shop koopt bij een hoofdkantoor in en verkoop het dan in eigen land.
Maar jij hebt je best kite niet in Nederland gekocht toch? En dus is de vraag of dat land, waar de shop dan zit waar je die best heb gekocht, die richtlijn heeft geimplementeerd...
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #31 Juli 27, 2006, 03:24:23
edit2Rapporteer  
Ik heb hem gewoon in Nederland gekocht?
xray

Berichten: 3688
Antwoord #32 Juli 27, 2006, 03:31:16
edit2Rapporteer  
Sorry kan het niet laten om na de enorme hype verhalen even een stekelige opmerking te maken over Best..... ;D
Moderator of niet, wij zijn ook gewoon mensen.....
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #33 Juli 27, 2006, 14:58:52
edit2Rapporteer  
Anders doe je gewoon ff mee met de wedstrijd van Best: Je hoeft o.a. alleen maar te vertellen dat hun nieuwe kite , die nog niet op de markt is, de meest geweldige kite van de wereld is. Verder nog een paar andere vraagjes oplossen en je maakt kans op een nieuwe kite.
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #34 Juli 27, 2006, 17:38:23
edit2Rapporteer  
kijk dit .........

Bestkiteboarding durft als enige kite leverancier een garantie zonder enig risico te geven.

nl :30 dagen geld terug garantie zonder reden.

Dus zelfs indien de hond  happen uit uw
kite genomen heeft,

U krijgt uw geld 100 % retour
.


STOND OP DEZE SITE:
http://www.wxt.nl/bestkites.htm

 (geschokt_kitesmiley) :Smiley (geschokt_kitesmiley)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7008
Antwoord #35 Juli 27, 2006, 17:42:45
edit2Rapporteer  
He Vincentt heb je mijn PB nog gehad en kun je er wat mee  Huh
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #36 Juli 28, 2006, 00:59:28
edit2Rapporteer  
Jup heb met die Duitse shop gemailt en die zeiden dat ze waarschijnlijk wel iets kunnen regelen, maar aangezien mijn bar niet bij hun vandaan komt wordt het moeilijk.
Ik heb ze gemailt met alle informatie ik heb gekregen van iedereen hier ( thnx ) en ze werken er nu aan ofzo...
Lees ik evenlater een reactie van de site-moderator:
Besides the fact that last year's pro kites had no problems, we always go well beyond the call of duty when it comes to keeping our customers happy. Even though our stated return policy is 30 days + 90 days, we have an unwritten, non-public policy of doing whaterver it takes after that period to make a customer happy. There are hundreds of customers out there that have experienced this, and they are customers for life. When you buy from Best, you will always be happy, no worries.

Nou breekt me klomp... Geef gewoon toe dat het een productiefout is en geef een nieuwe bar of laat hem repareren  ThumpDown

Idefixe, Ja echt top, je moet een kite high quality meegeven terwijl de LE gemaakt is van Cuben Fiber... geniaal magoed  (grinnik_kitesmiley)

Ian

Berichten: 219
Antwoord #37 Juli 28, 2006, 16:38:26
edit2Rapporteer  
Loslatende griptape op barretjes gebeurt bij alle merken. Ik had het eerst bij m'n North bar (na 1 seizoen), nu bij mijn Slingshot bar (ook na 1 seizoen). Bij mjin vorige bar, een Best, bleef de griptape wel een seizoen zitten. :-)
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #38 Juli 28, 2006, 17:50:05
edit2Rapporteer  
Seizoen kan ik misschien nog mee leven, 3.5 maanden niet  YeSS
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #39 Juli 28, 2006, 23:58:20
edit2Rapporteer  
Daar is het dan, de ontknoping van het hele bar-verhaal!
Heb zo'n beetje iedereen bij Bestkiteboarding.com gemailt, niemand kon iets doen, alles leek hopeloos. Heen en weer gemail leverde niks op.
Contact ik de site-admin op een bericht waarin hij zei dat iedereen die bij Best koopt blij is, dat ik niet blijf was. Zegt hij dat hij me blij gaat maken, ik leg hem het verhaal uit en ik krijg een nieuwe bar opgestuurd... Joepie

Dus ze werken lekker langs mekaar heen daar, maar als je de juiste te pakken hebt is het BEST wel lekkere service  loser

Hoop dat jullie gelijk de goede te pakken krijgen en niet moeten beginnen over chantage en wetten.  YeSS

Vincent  (grinnik_kitesmiley)
larssmits
Gast
Antwoord #40 Juli 29, 2006, 00:58:52
edit2Rapporteer  
top, ook al is het na wat moeite ThumpsUp
hagaer

Berichten: 133
Antwoord #41 Juli 29, 2006, 01:47:44
edit2Rapporteer  
nu kan je deze laten repareren en krijg je er een nieuwe bij
is wel top
AnalogePixel

Berichten: 249
Antwoord #42 Juli 29, 2006, 03:30:10
edit2Rapporteer  
hehe relaxed, toen ik een nieuwe Skyrider kreeg omdat ie van mij gebroken was moest ik helaas die oude inleveren... anders kon ik 'm mooi aan de muur hangen of proberen te fixen.

Nou, uiteindelijk komt het helemaal goed  (grinnik_kitesmiley) Vincent ook weer blij Joepie
Psychotic

Berichten: 1723
Antwoord #43 Juli 29, 2006, 04:50:11
edit2Rapporteer  
@ IAN:

goede griptape dan, kuch....

Vaar nu dik 3 jaar flysurfer, nooit ergens last van gehad
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #44 Juli 29, 2006, 13:14:01
edit2Rapporteer  
Over die langere garantie van 2 jaar/6 maanden zeiden ze het volgende trouwens:
 In addition, the EU directive that you refer to also says that the six-month extended warranty is not applicable if the product defect is incompatible with the nature of the product – which is the case since the sport of kiteboarding exposes the product to heavy wear-and-tear.

Dus uiteindelijk kan je daar niet op terugvallen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.