Hoe bereiken we aspirant kiters met info over veiligheid?

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #75 December 08, 2009, 12:01:41
edit2Rapporteer  
BINGO!
Stef uit Breda, super!
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #76 December 08, 2009, 12:14:30
edit2Rapporteer  
Ik vind wel dat Marktplaats de verantwoordelijkheid kan nemen. Tuurlijk zijn ze niet verplicht maar een simpele tekst onder de gevaarlijke advertenties plaatsen zoals wij hier op Kitehigh doen kan geen kwaad. Ze verstoppen zich wel heel makkelijk erachter dat zei niets verkopen. Jammer.

Rudo, mail mij even wat je precies bedoelt en ik zal het scripten. Ik begrijp het namenlijk niet hellemaal Wink
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #77 December 08, 2009, 12:32:33
edit2Rapporteer  
Hey Nick, isse simpel:
Je maakt een soort headertje of bannertje op een duidelijke plaats op de hoofdpagina van de advertentie afdeling (hier: http://www.kitehigh.nl/2ehands)
Daar komt een text in met iets van:

*************
Help mee om het kitesurfen veilig te maken. Aankomende kiters zijn enorm geholpen met informatie uit 1ste hand van bijvoorbeeld de kitescholen en ervaren kiters op de forums. Jij kan hier aan bijdragen!

Als je jouw advertentie ook op adverentiesites als Marktplaats en Speurders zet, voeg dan op een duidelijke plaats de volgende tekst toe:

------ KITE VEILIG!! NEEM ALTIJD LES VOOR JE AAN KITESURFEN BEGINT ------
stel gerust je vragen aan ervaren kite surfers op de forums van Kitehigh en Hanglos. Doe het voor jouw veiligheid en die van anderen!
*************


Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #78 December 08, 2009, 13:43:22
edit2Rapporteer  
Mischien beter om na het toevoegen van je advertentie dat als een popup te hebben. Zoals je nu de popup krijgt dat je advertentie is geplaatst.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #79 December 08, 2009, 13:45:22
edit2Rapporteer  
Be my guest! Ook prima. Ik heb al ketak met Spoetnik over iets dergelijks op HL.
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #80 December 08, 2009, 14:16:45
edit2Rapporteer  
Ik vind wel dat Marktplaats de verantwoordelijkheid kan nemen. Tuurlijk zijn ze niet verplicht maar een simpele tekst onder de gevaarlijke advertenties plaatsen zoals wij hier op Kitehigh doen kan geen kwaad. Ze verstoppen zich wel heel makkelijk erachter dat zei niets verkopen. Jammer.

Rudo, mail mij even wat je precies bedoelt en ik zal het scripten. Ik begrijp het namenlijk niet hellemaal Wink

Ik vindt idd ook dat marktplaats best dat zinnetje oner elk kitesurf material kan knallen. Ze zijn nu niet rechtvaardig en consequent.
Want als je een auto te koop aanbiedt dan moet je betalen voor de advertentie.
Zo houden ze ook een hoop mensen tegen waarvan hun auto een barrel is en eigenlijk niet meer verkoopbaar.

Probeer daarnaast maar eens een paintball marker (vooral de tippmann a5 en x7) te verkopen via marktplaats. Op het moment dat je een plaatje toevoegd wordt je advertentie verwijderd. Als ze alleen maar een platform waren dan zouden ze dat ook niet moeten doen..

d@ni

Berichten: 904
Antwoord #81 December 08, 2009, 14:19:03
edit2Rapporteer  
Ik heb jouw voorbeeld ook maar gevolgd Rudo ThumpsUp, hopen dat het zo een beetje effect heeft. Je kan niet verwachten dat marktplaats hier verantwoording in neemt. Een banner zou zeker een goed hulpmiddel zijn.

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//watersport.marktplaats.nl/surfen-kitesurfen/303234415-kiteset-08-bularoo-7meter-en-07-waroo-11m-met-45cm-bar.html%3Fcode%3D908508dd14de85c27f10eeaa3df72199%26xref%3D1

d@ni

Berichten: 904
Antwoord #82 December 08, 2009, 14:20:33
edit2Rapporteer  
LET WEL : Als je achter  kitehigh of hanglos .nl zet dan wordt je advertentie verwijderd.
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #83 December 08, 2009, 14:37:15
edit2Rapporteer  
 doe het voor "jou" veiligheid. Jou moet met 'n w.(als we 'm standaard maken, beter foutloos) Wink
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #84 December 08, 2009, 15:03:25
edit2Rapporteer  
noted!
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #85 December 18, 2009, 21:40:45
edit2Rapporteer  
Ik vind wel dat Marktplaats de verantwoordelijkheid kan nemen. Tuurlijk zijn ze niet verplicht maar een simpele tekst onder de gevaarlijke advertenties plaatsen zoals wij hier op Kitehigh doen kan geen kwaad. Ze verstoppen zich wel heel makkelijk erachter dat zei niets verkopen. Jammer.



O, kom er es kijken, wat ik nou in m'n inbox vind!
Een waarschuwing van Marktplaats.
Dus voor levensgevaar kan het niet, maar wel als iemand voor een paar honderd euro genaaid kan worden.

----- Original Message -----
From: Marktplaats.nl (systeembericht)
Sent: Friday, December 18, 2009 8:26 PM
Subject: Belangrijk bericht van Marktplaats.nl


Geachte heer/mevrouw,

U heeft recentelijk gereageerd op een advertentie van een adverteerder die zich mogelijk in het buitenland bevindt. Het betreft uw reactie op de advertentie: (gewist door mij).

Als u niet in persoon kunt handelen, adviseren wij u om u te verzekeren van de goede bedoelingen van de adverteerder. Zeker wanneer de vraagprijs van het artikel erg aantrekkelijk lijkt. In de praktijk blijkt dat wanneer een vraagprijs te mooi lijkt om waar te zijn, deze dat vaak ook is.

Wees extra voorzichtig als u een e-mail ontvangt die geschreven is in gebrekkig Engels, of als er wordt aangeboden om te betalen met MoneyGram, Western Union Bank, HSBC Bank, Cheque of andere onbekende betaalmethoden.

Lees hier meer belangrijke tips over veilig handelen

Met vriendelijke groet,

Afdeling Gebruikersbescherming
http://www.marktplaats.nl

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.