2e Kite?

KiterHans

Berichten: 208
Antwoord #25 Augustus 02, 2010, 19:43:41
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of ja een keuze gemaakt hebt maar ik heb er een 8 nemesis 2009  naast mijn 11 waroo, heb de nemesis al gevaren en deze verschilt wel wat van de waroo maar is goed te doen.
rudgr

Geen avatar

Berichten: 131
Antwoord #26 Augustus 30, 2010, 13:32:42
edit2Rapporteer  
Vorige week toch maar een Best Bularoo 2010 7m2 inclusief 45 cm bar gekocht en gelijk van het weekend uit kunnen proberen. Eerst zaterdag op m'n gemakje en zondag de vuurdoop gehad op vrouwenpolder ;-) Wind was erg vlagerig en na een paar keer onbedoeld gelanceerd te zijn toch maar eieren voor mn geld gekozen en de kite aan de kant gezet. Tot nu toe denk ik blij met de keuze 7 ipv 9 aangezien ik die 11 redelijk lang door kan varen. Thanks voor de tips!
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #27 Augustus 30, 2010, 13:55:54
edit2Rapporteer  
Vorige week toch maar een Best Bularoo 2010 7m2 inclusief 45 cm bar gekocht en gelijk van het weekend uit kunnen proberen. Eerst zaterdag op m'n gemakje en zondag de vuurdoop gehad op vrouwenpolder ;-) Wind was erg vlagerig en na een paar keer onbedoeld gelanceerd te zijn toch maar eieren voor mn geld gekozen en de kite aan de kant gezet. Tot nu toe denk ik blij met de keuze 7 ipv 9 aangezien ik die 11 redelijk lang door kan varen. Thanks voor de tips!

graag gedaan.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.